LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] YOURHOSTING: Slechte Algemene Voorwaarden

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mr. R. Roos

YOURHOSTING: Slechte Algemene Voorwaarden

Ongelezen bericht door mr. R. Roos »

De Algemene Voorwaarden van YOURHOSTING zijn onduidelijk en pakken slecht uit voor de consument. Vooral als U wilt opzeggen komt U snel voor verrassingen te staan. Het lijkt alsof de opzegtermijn 1 maand bedraagt, maar in de praktijk blijkt dat er een adder onder het gras zit. Als uw contract bijvoorbeeld per 28 februari van enig jaar is ingegaan, dient u NIET vóór 28 januari op te zeggen, maar vóór 1 januari. De opzegtermijn bedraagt in de praktijk dus bijna TWEE maanden.
Opzeggen kan niet via email, maar dient schriftelijk te geschieden. Op zich is daar niets mis mee, maar denk niet dat U een bevestiging van YOURHOSTING ontvangt. Opzeggen kunt U maar beter aangetekend met bericht van ontvangst doen. Kost u wel wat, maar bij dit soort bedrijven kunt u maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Nog verstandiger is een Provider met betere Voorwaarden te nemen.

risja1

Re: YOURHOSTING: Slechte Algemene Voorwaarden

Ongelezen bericht door risja1 »

Ik zat even dit forum en zag een stukje over yourhosting.
Het bevreemd mijn dat yourhosting u geen bevestiging geeft.
Wij doen zelf ook zaken met yourhosting en we hoeven maar te knippen met ons vingers en het wordt geregeld.
Je wordt er ook correct behandeld per telefoon als e-mail contact.
en wat betreft de voorwaarden daar kan ik echter geen antwoord opgeven, ik zal eerst die moeten doornemen voordat ik hier een oordeel over kan geven.

Ik hoop voor u, dat u met elkaar, tot een oplossing komen en heb zeker vertrouwen in dat het gaat lukken
Zo niet dan zie ik het op Het forum een berichtje verschijnen.

mvg Risja

Gesloten