LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 mar 2020 14:50
Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Afgelopen 2 jaar twee keer verhuisd. Waarvan een keer tijdelijk bij familie ingewoond omdat het huidige huis niet beschikbaar was. Ik wilde graag mijn Ziggo mailadres behouden. Op advies van Ziggo deze op een adres zonder internet gezet van familie waar we veel kwamen. Achteraf spijt van het opvolgen van dit advies.....
Daarna verhuisd naar ons huidige huis. Door een menselijke fout adreswijziging doorgegeven in plaats van verhuizing. Er is op huidige adres een nieuw abonnement gestart. Nu anderhalf jaar dubbele kosten.
Ziggo weigert elke vorm van meedenken in een oplossing. Wil graag geld houden en doet geen enkel voorstel. Blijft bewijslast van onze zijde opvragen die ondertussen ook geld heeft gekost.
Op de vraag inzage te krijgen in alle gegevens wordt je doorverwezen naar een apart gedeelte op site. Keurig aangevraagd, maar je krijgt enkel contactmomenten te zien. Geen inhoud. Daarvoor mag je weer langs een winkel met de ID. Daar maken ze een prinsscreen. Dat kan blijkbaar niet bij de klantenservice. Bijzonder dat woord " service" eerder "houmijnpootstijfenscheepafdienst" bij Ziggo
Helaas woon ik in een gebied waar andere providers niet aan internetsnelheid bieden wat Ziggo wel kan, anders was ik weggegaan.
Welke middelen kan ik inzetten om Ziggo aan het verstand te krijgen dat er mensen op de wereld zijn en dat bijna 1000 euro teveel betalen onnodig is. Mijn enige verzoek is om elkaar ergens te vinden in een oplossing, maar Ziggo wil niet meedenken. In geen enkele reactie zie je een zin over meedenken. Enkel dat ze begrijpen dat ik wel wil als klant.....
Herkenbaar? Iemand een idee voor snel internet in het buitengebied?
Daarna verhuisd naar ons huidige huis. Door een menselijke fout adreswijziging doorgegeven in plaats van verhuizing. Er is op huidige adres een nieuw abonnement gestart. Nu anderhalf jaar dubbele kosten.
Ziggo weigert elke vorm van meedenken in een oplossing. Wil graag geld houden en doet geen enkel voorstel. Blijft bewijslast van onze zijde opvragen die ondertussen ook geld heeft gekost.
Op de vraag inzage te krijgen in alle gegevens wordt je doorverwezen naar een apart gedeelte op site. Keurig aangevraagd, maar je krijgt enkel contactmomenten te zien. Geen inhoud. Daarvoor mag je weer langs een winkel met de ID. Daar maken ze een prinsscreen. Dat kan blijkbaar niet bij de klantenservice. Bijzonder dat woord " service" eerder "houmijnpootstijfenscheepafdienst" bij Ziggo
Helaas woon ik in een gebied waar andere providers niet aan internetsnelheid bieden wat Ziggo wel kan, anders was ik weggegaan.
Welke middelen kan ik inzetten om Ziggo aan het verstand te krijgen dat er mensen op de wereld zijn en dat bijna 1000 euro teveel betalen onnodig is. Mijn enige verzoek is om elkaar ergens te vinden in een oplossing, maar Ziggo wil niet meedenken. In geen enkele reactie zie je een zin over meedenken. Enkel dat ze begrijpen dat ik wel wil als klant.....
Herkenbaar? Iemand een idee voor snel internet in het buitengebied?
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Helaas komt je probleem omschrijving nogal onduidelijk over. Misschien zou je eens duidelijk kunnen duiden wat nu exact het probleem is en welke producten je exact afneemt.
-
- Berichten: 1274
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Als ik het goed begrijp heb je een dubbel abonnement afgesloten op verschillende adressen?
Daar kan Ziggo niks aan doen natuurlijk.
Daar kan Ziggo niks aan doen natuurlijk.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Het gebruiken van het emailadres dat je wordt gegeven door je internetprovider kan vroeg of laat voor problemen zorgen zoals u die schetst. Het kan daarom verstandig zijn om een emailprovider te gebruiken die geheel los staat van uw internetprovider. Gmail is een bekende maar er zijn een hoop alternatieven.
Bij wisselen van internetprovider heeft u dan dit probleem niet.
Opmerkelijk trouwens dat KPN dit probleem wél kan oplossen door vertrekkende klanten een e-mail only abonnement aan te bieden.
Bij wisselen van internetprovider heeft u dan dit probleem niet.
Opmerkelijk trouwens dat KPN dit probleem wél kan oplossen door vertrekkende klanten een e-mail only abonnement aan te bieden.
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 06 mar 2020 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 12811
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Op zich geen probleem. Toen ik tussen 2 huizen in zat had ik een hoop uitdagingen, maar via KPN hield ik gewoon een e-mail only overeenkomst. Later op het nieuwe adres even gebeld met de vermelding dat het huidige mail only overeenkomst samengevoegd moest worden met een nieuw abonnement. Geen probleem, alles verliep goed.Bob Schurkjens schreef: ↑06 mar 2020 17:39Het gebruiken van het emailadres dat je wordt gegeven door je internetprovider kan vroeg of laat voor problemen zorgen zoals u die schetst. Het kan daarom verstandig zijn om een emailprovider te gebruiken die geheel los staat van uw internetprovider. Gmail is een bekende maar er zijn een hoop alternatieven.
Bij wisselen van internetprovider heeft u dan dit probleem niet.
Maar als je als klant via internet verkeerde dingen gaat doen, dan is het vragen om problemen. En het oplossen van problemen die veroorzaakt zijn door af te wijken van normale procedures is vrij lastig.
Maar zonder het exacte probleem te kennen valt er geen oplossing aan te reiken.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Precies, met KPN heb je dit probleem gelukkig niet.
Vraag me af hoe het zit met de andere providers.
Vanaf zomer 2020 geven providers oude klanten nog 6 maanden toegang tot hun providergebonden e-mailadres:
https://www.rijksoverheid.nl/ministerie ... envoudiger
Vraag me af hoe het zit met de andere providers.
Vanaf zomer 2020 geven providers oude klanten nog 6 maanden toegang tot hun providergebonden e-mailadres:
https://www.rijksoverheid.nl/ministerie ... envoudiger
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 06 mar 2020 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Vanaf komende zomer moeten providers overgestapte klanten zes maanden toegang hun oude e-mailadres blijven bieden zie https://www.bright.nl/nieuws/artikel/49 ... doorsturen
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Bij Tele2 blijft ook je mailadres behouden.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Maar Ziggo kan wel coulant zijn in de situatie en inzien dat TS een fout heeft gemaakt.Arizonakid schreef: ↑06 mar 2020 17:37Als ik het goed begrijp heb je een dubbel abonnement afgesloten op verschillende adressen?
Daar kan Ziggo niks aan doen natuurlijk.
moederslink
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Ziggo mag idd óók wel even meedenken.
Door nu per ongeluk een dubbel abonnement afgesloten te hebben wat dus betaald moet worden( daar zit je in principe dus aan vast ) door een menselijke fout ( ok ...niet slim ) vind ik het eea wel heel zuur , zo.n € 1000 extra betalen. Zou ik ook niet op zitten wachten.
Door nu per ongeluk een dubbel abonnement afgesloten te hebben wat dus betaald moet worden( daar zit je in principe dus aan vast ) door een menselijke fout ( ok ...niet slim ) vind ik het eea wel heel zuur , zo.n € 1000 extra betalen. Zou ik ook niet op zitten wachten.
Re: Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Maar je krijgt wel weer een bericht over vermeend onderhoud deze maand aan het net niks dus, dus alles gaat weer een stuk duurder worden voor nog steeds het zelfde gedonder