LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
woest43

ziggo

Ongelezen bericht door woest43 »

Vandaag weer een stunt van ziggo meegemaakt ik ben al jaren klant bij orange die is overgenomen door online had dus internet telefoon en tv via casema werkte allemaal prima zonder klachten.
nu is casema weer overgenomen door ziggo dus kwam er 2 weken terug iemand aan de deur van ziggo met de mededeling dat ze alle klanten langsgingen voor nieuwe handtekening voor het contract (klinkt logies)
vorige week werd een decoder voor digitale tv bezorgd zat ik niet op te wachten dus staat nu ergens in een kast.
sind afgelopen woensdag 10-9 kon ik geen mail meer ophalen (maar aangezien er volgens de site van ziggo een storing was reagerde ik niet)
maar vrijdag begon het mij te lang te duren dus begon te bellen eerst via ziggo maar die waren onbereikbaar toen naar online (oude provider) en die vertelde mij dat mijn mailadressen geblokkeerd zijn wegens mijn OVERSTAP moet dus nu via ziggo nieuwe adressen zien te krijgen maar ze zijn onbereikbaar
dus ben voorlopig e-mail loos en moet ook proberen om iedeeen te bereiken om te vertellen dat ik GEEN e-mail meer heb
Ik ben er dus gewoon ingestonken en had NIET moeten tekenen

TdeHond

Re: ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Begin met een sticker op uw deur te doen waaruit blijkt dat aan de deur niet gekocht wordt. Wijs iedere colporteur op de sticker.
http://trosradar.nl//fileadmin/redactie ... ortage.jpg

Dien via site een klacht in over uw probleem
http://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

Neem een web e-mail adres. Dat is altijd handig om te hebben als u op een site een e-mail adres invult en bij zakelijke contacten.
Dit kan bij o.a. livemail en gmail

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Bij overname blijven normaal alle oude adressen gewoon werken!

Multikabel werd Quicknet... en nu Ziggo en deze oude klanten zijn onder deze 3 namen nog steeds bereikbaar!

Teken nooit aan de deur, het oude overgenomen contract bleef geldig...
en ik heb online zonder handtekening een geldig contract....
dus ik stapte deze maand over... en het niet reageren op de post en toegestuurde modem was hun bewijs dat ik akkoord ging...

Er stond duidelijk in meerdere brieven dat als ik niets besteld had deze had moeten terug sturen... dus zonder handtekening is het mogelijk en ik teken niets aan deur....
Zelfs een legitimatie kun je zelf maken... print en plastic erom...
Mijn bedrijf werkt ook zo, thuis bij de directie gemaakte pasjes....
De foto is dus een webcam opname.....

Als U een ander contract kreeg deze wegens misleiding ontbinden!

woest43

Ongelezen bericht door woest43 »

Nog even een toevoeging op mijn vorige bericht en de afhandeling daarvan door Ziggo. Nadat we 45 minuten telefonisch in de wacht gestaan hebben, kregen we eindelijk contact met de helpdesk. Na uitleggen van het probleem gaf de medewerker toe dat er voor een nieuw adres en wachtwoord gezorgd had moeten worden, maar dat kon hij niet direct in orde maken. Hij kon wel een bericht zenden naar de betreffende afdeling om dat (en met spoed) te doen. Daar ben ik toen mee akkoord gegaan. Echter na een paar minuten belde hij terug met de mededeling dat hij mij met de betreffende afdeling kon doorverbinden. De medewerker die ik daar aan de lijn kreeg heeft gelijk een nieuw adres en een wachtwoord gemaakt en geactiveerd en mij begeleidt met de juiste instellingen van outlook op mijn pc. Mijn probleem werd dus snel door Ziggo opgelost. Het probleem was eigenlijk dat ik internet en e-mail gebruikte via Online (voorheen Orange), maar mijn abonnement liep via Casema (nu dus Ziggo).
Dus om alles kort te sluiten vind ik dat de overstap en afhandeling in aanmerking komen voor de KOUDE douche, terwijl de oplossing en snelle afhandeling door de helpdesk medewerkers wel een WARME douche verdienen.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Koude Douche voor totaal dus!

Ik zou nooit 45 min aan telefoon hangen maar klachten mailen..
Je hebt bewijs van matige antwoorden en dit mag bij geen verbinding ook via buren!
Dan bespaar je veel geld van helpdesk..
en als de medewerker het niet weet mogen ze dit doorsturen dus gratis meestal een beter antwoord dan per telefoon, want je weet nooit of je een goede of matige medewerker kreeg!

Gesloten