LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
saskia d.

ziggo

Ongelezen bericht door saskia d. »

Sinds casema Ziggo is geworden ondervind ik alleen maar problemen. Ik heb gedurende 2 weken niet op mijn mail gekunnen. Als je Ziggo belt zit je ruim 45 min in de wacht. Dit loopt lekker op in de belkosten. De medewerkers van Ziggo kunnen wel in je mail, maar jezelf niet. Enorm irritant. Ze vertellen je, dat ze problemen hebben met de server. En daarom achter lopen met de werkzaamheden. Dit heeft voor mij als Ziggoklant geleid, dat ik weg ga bij ze. Staat er op internet, dat je ook telefonisch kan opzeggen. Dus ik gebeld, optie 2 en dan optie 4, maar optie 4 wordt helemaal niet genoemd. Dus via een andere optie laten doorschakelen naar een medewerker. Krijg ik als antwoord, dat het telefonisch niet kan. Op de vraag waarom het dan op internet wel staat, krijg ik geen duidelijk antwoord. Als antwoord daarop heb ik de betreffende medewerker geantwoord, dat dit de reden is waarom ik weg ga bij Ziggo. Nu maar hopen, dat ze de brief niet kwijtraken.

D1RK

Re: ziggo

Ongelezen bericht door D1RK »

1 Altijd aangetekend opzeggen want anders heeft U een :
Raakt altijd weg garantie.. want dan blijf je betalen!

2 Naast Uw probleem, ook @home en Multikabel/Quicknet die zijn samen gegaan hebben de zelfde problemen terwijl het vroeger foutloos ging!

3 Neem G mail. Laat alle nagekomen op Uw Casema adres doorsturen en als je dan van provider wissel hoef je dat niet meer aan te passen!
Zowel ontvangen als versturen via G mail van Google gaat foutloos.
Kost niets en werkte beter!

Gesloten