LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnet ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
LindaK

Zonnet ADSL

Ongelezen bericht door LindaK »

Wij hebben sinds begin juli na maanden lang wachten eindelijk een modem thuis gekregen vanwege alle ongemakken zouden we de eerste 2 maanden gratis krijgen. ( we hebben van janauri tot juli moeten wachten op een aansluiting ) Op de gebruikerssite staat dat de ingang betaaldatum 30 oktober is. Nou prima dachten wij dan hebben 4 maanden gratis. Nu zitten wij alleen nog steeds te wachten op een factuur voor na oktober, we hebben er wel 20 keer over gemaild en meerdere malen over gebeld. We krijgen steeds te horen: komt echt in orde de factuur komt eraan. Nou nu is het eind januari en hebben we nog steeds niets gekregen. Hebben meer mensen last van de verschrikkelijke administratie van Zonnet?

Mark van Loo

Re: Zonnet ADSL

Ongelezen bericht door Mark van Loo »

Wij hebben een tijd Zon Inclusief gehad, en om de zoveel tijd kon ik niet meer inbellen. Dit bleek dan aan Zonnet te liggen.De koppeling huisadres/aansluiting was dan verdwenen of zoiets.
Voordat wij/zij hier achter kwamen, moesten we veel (aangetekende) brieven versturen, stapels mailtjes, en veel helpdeskbelletjes.

Maar: rekening kunnen ze wel sturen hoor! Elke maand netjes in mijn inbox

Al met al is hun helpdesk/administratie niet helemaal "je dat" ....

johndb

Ongelezen bericht door johndb »

Zeg mij maar niets over Zonnet, wat een bedrijf is dat zeg. Ik had in januari vorig jaar Zon Family aangevraagd, een ADSL Verbinding.
Ik had de papieren getekend en opgestuurd. Het wachten op levering van het modem e.d. heeft maanden geduurd. Ik heb gedurende deze maanden diverse keren gebeld om te vragen waar de spullen en mijn verbinding bleef. Het kon elke keer binnen een week gebeurd zijn.
In Mei vorig jaar was ik heb wachten na 5 maanden zat, want ik had echt internet nodig voor mijn school en mijn vader voor zijn werk.
Ik besloot internet aan te vragen bij Chello via de kabel. Dit was binnen een week geregeld en ik kon binnen 4 dagen via Chello online. Prima service dus bij Chello van UPC. De brief die ik naar Zon had gestuurd kreeg ik met het volgende commentaar terug: U heeft getekend en u kunt niet meer onder het abonnement uit!!! Na 5 MAANDEN wachten!! En dat terwijl in de eerste brief stond dat het binnen enkele werkdagen geleverd zou worden. Nu wordt nog steeds elke maand een vast bedrag van mijn rekening afgeschreven voor iets wat ik nog steeds niet heb en dus niet gebruik!! Want ik internet via Chello. Het kastje van Zon heb ik na die 5 maanden niet opgehaald bij het postkantoor, want ik heb immers al internet. Na vele brieven gestuurd te hebben kan ik er nog steeds niet onderuit!! Schandalig als je zo lang hebt moeten wachten een service van NIETS!!!

pannenkoek

Ongelezen bericht door pannenkoek »

Geachte mensen van radar

Wij zijn net verhuisd.We hadden een zonnet adsl-lite in ons oude huis in Oost Groningen. De aanvraag, het opsturen van het pakket en het zelfstandig installeren verliep prima.
Tevens hebben we nooit problemen ervaren gedurende het gebruik ervan.
We wonen nu,sinds 5 weken in zuid-Friesland en waren verplicht om een abonnement op Home te nemen.(geen adsl aanbod)
Dit bevalt tot nu toe wisselend. De traagheid, soms niet beschikbaar zijn van de lijn vallen nu al op.
Ik heb At Home hier al over gemaild. Ik zou binnen 2 weken reactie krijgen.
Afwachten hoe ze er mee omgaan

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

Beste Linda

lees voor de grap maar eens de ellende op het forum van zonnet.
Daar wordt je echt niet vrolijk van.
:cry: :cry:

http://forum.zonnet.nl/viewforum.php?f=51

Je leert er wel een hoop van.

Herm

Ongelezen bericht door Herm »

Half december verhuisd, ruim van tevoren (2 weken) gemeld aan Zonnet. Mail terug dat men pas na de verhuizing van mijn ADSL verbinding aan Versatel kan melden?? verhuizing duurt 4-6 weken werd gemaild.
Na de verhuizing gegevens gewijzigd zoals van mij werd verwacht. De beloofde e-mail met bevestiging van de wijziging blijft uit.
Onklaar maken van ADSL verbinding door Versatel zou 10-15 dagen duren volgens de site van Zonnet. Maar in mijn gebruikersoverzicht is 3 weken later geen enkele activiteit zichtbaar.
Maar eens over gemaild, mail terug dat men bezig is en ik de vorderingen via mijn gebruikersoverzicht kan volgen. Terug gemaild dat dat uitblijven van zichtbare activiteit in mijn gebruikersoverzicht juist de reden was van mijn mail. Antwoord terug dat men toch echt bezig is, weer een verwijzing naar mijn gebruikersoverzicht (zucht) en zowaar de belofte dat ik rond 10 januari weer ADSL heb.
10 januari, geen ADSL, 17 januari geen ADSL, volgens mijn gebruikersoverzicht heb ik nog steeds een actieve lijn op mijn oude adres en is er van verhuisactiviteiten voor mijn ADSL verbinding niets te bespeuren. Kopie gemaakt van mijn gebruikersoverzicht en als bijlage bij weer een (inmiddels onvriendelijke) mail bijgevoegd. Ontkennen kan dan niet meer.
Mail terug, er is wat fout gegaan met het doorgeven van mijn verhuizing naar Versatel!!!, het duurt dan nog 3 weken. Dag later spontaan weer een mail van zonnet dat het nog 3 tot 4 weken duurt.
10 dagen later een brief van Zonnet, gaat nog tot eind februari duren!!!!!
Bellen met klantenservice brengt geen service. Beindigen van het abonnement is pas na een jaar mogelijk.Met het automatisch incasso heeft Zonnet minder moeite, dat loopt gewoon door. Het recht op refund geeft mij geen ADSL verbinding en de telefoonkosten voor gedwongen internet via de telefoon kan je ook niet declareren.
ZONNET, BEGIN ER NIET AAN.
twisted:

Linda78

Ongelezen bericht door Linda78 »

Na alle ellende zijn wij 2 weken terug gebeld dat het nu in orde moet zijn in de systemen en dat we vanaf 1 janauri gaan betalen waardoor we dus een aantal maandjes voor niets hebben kunnen internetten. Wel een mooie oplossing dus na al het mailen bellen en schrijven.

Gesloten