LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnet breedband family

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ferpet

Zonnet breedband family

Ongelezen bericht door Ferpet »

Ik heb nu meer dan een jaar een abonnement bij zonnet. ik betaal 34 Euro per maand. Nieuwe abonnee betalen voor hetzelfde abonnement 10 euro per maand minder (geen aanbieding)
Ik heb zonnet hierop aangesproken. Zie hieronder het mail verkeer over en weer(onderaan beginnen).
Ik vindt deze houding van zonnet schandalig! Of ligt dit aan mij??

__________________________________________
Geachte heer/mevrouw Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Zon op uw e-mail is:

U kunt na een jaar aangeven dat u wilt overstappen naar een andere prijsvorm, oftwel naar de dan geldende actievoorwaarden. Let wel, u sluit dan wel opnieuw een jaarcontract af met een vast bedrag per maand. Dit doet u door een maand voor het einde van de contractperiode een ondertekende brief te schrijven naar onderstaand adres:
--
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Zon Nederland

U stelde op 20-02-2004 om 20:06:50 de volgende vraag:
Goedenavond,
Hieronder vindt u mijn E-mail met diverse vragen en uw reactie erop.
Uw antwoord wordt afgesloten met: "Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. "
In dit geval ben ik niet voldoende geinformeerd. Ik heb de onderstaande vragen waar ik graag een reactie op zou willen:

1. Wat is zonnet`s standpunt over het feit dat klanten met een reeds lopend contract, veel meer ( bijna 30%!!!)
meer betalen dan nieuwe abonnee`s, voor dezelfde diensten.?

2. Ik zou graag van u willen horen wat ik moet ondernemen om mijn huidige contract op te zeggen en hetzelfde contract (zon breedband family) opnieuw af te sluiten voor 10 Euro abonnements kosten minder per maand. Ik verwacht dat hier geen kosten aan verbonden zijn, maar indien toch wat zijn deze kosten?

met belangstelling zie ik uw reactie op deze twee punten tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ferry

----- Original Message -----

From: Klantenservice Zon
To: [email protected]
Sent: Friday, 20 February, 2004 12:37
Subject: RE:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Zon op uw e-mail is:

Aangezien Family en Lite door verschillende lijnbeheerders wordt aangeboden is de overstap erg lastig en niet aanbevolen.

Uw contract is in december automatisch verlengd met 1 jaar. Om over te stappen dient u uw huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe aanvraag te doen voor Lite.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Zon Nederland

U stelde op 18-02-2004 om 22:10:49 de volgende vraag:

Hallo,
Gezien de laatste prijs veranderingen kan het voor mij interessant zijn om van abonnement te wisselen. Ik heb nu een zonnet family abonnement van 34 Euro per maand via versatel. Dit contract is sinds 03-12-2003 verlopen.
Als ik dit abonnement zou hersluiten, betaal ik nog maar 24 Euro per maand. Als ik over ga naar Zonnet Lite, heb ik een grotere bandbreedte voor slecht 0.95 Euro per maand.

Van uw site begrijp ik dat hier geen kosten aan verbonden zijn.
Klopt dit?

Ik wil hierbij nog even vermelden dat ik het belachelijk vindt dat vast
klanten als ik, er niet bij gebaat zijn om hun huidige abonnement te
behouden. Er is weer heel wat administratieve rompslomp nodig om toch maar weer tot een beste prijs/kwaliteit verhouding te komen. Wat is Zonnet`s standpunt hierover?


Met vriendelijke groet,
Ferry

Zonnetje

Re: Zonnet breedband family

Ongelezen bericht door Zonnetje »


Zonnetje

Re: Zonnet breedband family

Ongelezen bericht door Zonnetje »

En allemaal de standaardantwoorden.

Ferrry

Re: Zonnet breedband family

Ongelezen bericht door Ferrry »

Schandalig!!

Gesloten