LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zonnet budget onbeperkt duur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gemili

zonnet budget onbeperkt duur

Ongelezen bericht door Gemili »

Net van zonnet family 29euro naar zonnet budget15 euro veranderd..

Begin dit jaar las ik nl dat je rekening maximaal 30 euro kon worden en dat wel met een lagere snelheid!!!

Nu ben ik vaak online en heb niet veel gedownload.. krijg ik 77 euro data vebruik????
Vertellen ze me nu pas dat je rekening onbeperkt kan oplopen en dat ik dat zelf in de gaten moet houden???

Lekker budget...!!!

Nu maar snel terug veranderd naar Family en gaan ruzien over de 77 euro..omdat ze nu groot worden word je standaard behandeld..
Als mijn jaarkontrakt erop zit blijf ik niet meer voor de service...

En ja de telefoonlijn sluiten ze net zo snel als de KPN dat deed af ook al loopt je klacht nog?

Gast

Re: zonnet budget onbeperkt duur

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij staat dat toch hier duidelijk.
of
Bij welk product past bij mij? op http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/ had je het ook wel gezien.
Een downgrade kost bij elke provider geld .

Dat de klantenservice niet goed werkt ben met je eens maar als je jezelf een fout maakt , doordat je een verkeerd abonnement neemt , dat kan je niet Zonnet de schuld geven.

Gemili

Re: zonnet budget onbeperkt duur

Ongelezen bericht door Gemili »

Deze waarschuwing stond er 3maanden geleden niet....en begin dit jaar stond er zelfs dat er wel een limiet van 10euro hadden..dat hebben ze snel veranderd....

Trouwens heb ik nu nog steeds geen antwoord van zonnet maar hebben wel nog steeds mijn telefoon afgesloten..

En van de consumentenb ond hoor ik dat Zonnet niet is aangesloten bij een geschillen comissie dus een mooie tip bij je keuze..???

Zal uiteindelijk toch gewoon moeten betalen want er valt toch niet met zonnet over te praten...leuk hoor als je 2jaar klant bent

Gesloten