LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arrogantie of domheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wfag
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2007 19:00

Arrogantie of domheid

Ongelezen bericht door wfag »

November '07 een monteur geregeld voor overstap van Tele2 naar Casema. Begin mei was het zover. Monteur op tijd, Internet en TV werkten. Telefoon werkte niet, wel bellen, maar niet gebeld kunnen worden. Begin van een lijdensweg. Drie tot viermaal porteringsformulier ingediend. Ik heb schriftelijk bewijs dat Ziggo, ondanks haar zeggen, nooit contact voor portering van mijn telefoonnummer met Tele2 heeft opgenomen.Op 10 oktober jl. nog geen telefoon. Vele, vele telefoontjes en brieven in de tussenliggende tijd aan haar gericht. Vele beloftes van de Klantenservice van Ziggo, maar geen taal en teken van de directie. Abonnementsgeld laten terugstorten met het doel Ziggo te dwingen contact op te nemen. Op een enkel briefje na, geen reactie, niets!
'k Was eerst ontzettend boos op de Klantenservice. Pubers vond ik hen met zeer weinig kennis van feiten en omstandigheden. Op die gedachte ben ik teruggekomen. Het zijn de heren Bernard Dijkhuizen en Joop Everts (alleen die namen ken ik), die vermoedelijk (?) in de directie van Ziggo zitten en die mi. verantwoordelijk zijn voor deze absolute minachting van hun klanten. Tevens vind ik hen uitblinken in lafheid om jonge mensen aan het front te plaatsen hen zodoende de golven van boosheid, afkeer en diepe verontwaardiging te laten opvangen. Medelijden heb ik thans met deze jonge mensen. Door Ziggo heb ik veel financiële schade geleden. De arrogantie of de ontzettende domheid van hun manier van zaken doen? Ik weet het niet, maar ik ben nog steeds heel erg kwaad op zo'n inslechte organisatie.[/b]

Gesloten