Ik heb sinds ongeveer een maand een T-Mobile data only abonnement,
hiermee kun je met je laptop op elke gewenst plaats in Nederland
internetten.
Bij aankoop heb ik betaald voor voor de USB-stick met sim-kaart en getekend voor een T-Mobile laptop business abonement voor 2 jaar.
Dit abonement kost 34,95 Euro per maand.
Na ca. 14 dagen werd echter een bedrag van 88,61 Euro van mijn rekening afgeschreven.
Tijdens telefonisch contact met de klantenservice werd mij te verstaan gegeven dat er een factureringstoring was geweest en dat een bedrag
van 52,50 Euro aansluitkosten ten onrechte werd afgeschreven.
Dit bedrag zou met de volgende incasso's worden verrekend.
Omdat ik het niet redelijk vond dat ik zo lang op terugbetaling van een bedrag dat ik niet schuldig ben zou moeten wachten heb ik het geincasseerde bedrag gestorneerd en direkt daarna het werkelijk verschuldigde bedrag onder vermelding van dezelfde betalingcodes overgemaakt.
U raadt het al: na drie dagen werd ik afgesloten.
Inmiddels twee keer telefonisch contact gehad: antwoord: u bent afgesloten omdat een bedrag openstaat.
Ik het hele verhaal uitgelegd; antwoord: de procedure is zo dat het te veel betaalde met de volgende incasso's zal worden verrekend.
Met andere woorden: om weer aangesloten te worden moet ik eerst een bedrag dat ik niet schuldig ben - daarover bestaat geen meningsverschil- betalen en dan maar afwachten of de komende maanden verrekening hiervan plaatsvindt.
Zouter heb ik ze nog niet gegeten.
Ik ben dan ook niet van plan om bij te storten met als gevolg dat ik momenteel betaal voor diensten niet niet geleverd worden en ik eerst moet betalen wat ik niet verschuldigd ben om die diensten weer geleverd te krijgen.
Wie heeft er nog meer van deze "betalingservaringen"?
Wat moet ik nu doen???
John
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] automatische incasso T-Mobile
-
automatische incasso T-Mobile
Laatst gewijzigd door john vermeer op 07 feb 2009 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: automatische incasso T-Mobile
Ik zou een mooie aangetekende brief naar T-mobile sturen met het verhaal en dat je binnen 2 weken een oplossing verwacht en dat je anders naar de kanton rechter gaat.
Re: automatische incasso T-Mobile
Ik had een bijna zelfde ervaring met T-mobile. Tegen mij werd gezegd dat het met de volgende maanden verrekend zou worden.