LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BE2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
anne2299
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2010 13:23

BE2

Ongelezen bericht door anne2299 »

Ik ben Anne-Marie, heb eind december 2009 een lidmaatschap afgesloten bij BE en per giro-overschrijving 179 euro en 40 cent betaald.
Ik krijg nu een incassobureau aan mijn broek, want ik heb volgens BE2 niet betaald
en BE2 wil dit geld opnieuw van me ontvangen! Ik heb de klantenservice van BE2 geschreven en verteld, dat ik het bewijs van betaling thuis heb en uitleg hierover gegeven en een kopie van het bewijs gemaild. Daarop volgde deze mail:

Beste Anne-Marie,

Bedankt voor uw bericht.

U heeft op 22-12-2009 een Premiumlidmaatschap bij be2 afgesloten. Vervolgens heeft u op 01-01-2010 de lidmaatschapsbijdrage terug laen boeken. Op 05-01-2010 heeft u uw betalingsgegevens weer geactualiseerd, maar op 15-01-2010 heeft u vervolgens opnieuw de lidmaatschpasbijdrage terug laten boeken.

Wij hebben deze zaak uit handen gegeven aan het incassobureau "Intrum Justitia BV". Gelieve voor vragen of betalingen direct contact op te nemen met "Intrum Justitia". Onderstaand de contactinformatie:

Telefoonnummer:
070-452-7000
Faxnummer:
070-452-8976

E-mail:
[email protected]

Postadres:
Intrum Justitia Nederland BV
Johan de Wittlaan 3
2517 JR Den Haag


Bankverbinding:
zie het betaalformulier voor de bankgegevens

Voor verdere informatie verwijzen wij u naar het schrijven dat u heeft ontvangen.

Wij willen graag uw mening weten. Klik a.u.b. op de onderstaande link om enkele korte vragen te beantwoorden over onze klantenservice:
http://be2.equestionnaire.de/customersatisfaction10

Met vriendelijke groet,


Thijs de Wit
be2 Klantenservice
____________________

E-mail: [email protected]
http://www.be2.nl



be2 - Vind de partner van uw leven!

NB: Wanneer u deze e-mail wilt beantwoorden, stuur dan alstublieft de gehele eerdere correspondentie mee. Alleen dan kunnen wij garanderen dat de samenhang bij verdere communicatie met u in acht genomen wordt. Bij voorbaat dank!

be2 S.à.r.l. - 12, rue Jean Engling - L-1466 Luxembourg
Commercial Register Luxembourg, B 123206
Authorisation 118042/A
Directors: Andreas Etten, Dr. Robert Wuttke

Gesloten