LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen naar klantenservice planet een groot doolhof

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Bellen naar klantenservice planet een groot doolhof

Ongelezen bericht door SonjaP »

Vandaag gebeld naar de klantenservice van Planet ivm vergoeding van oude abonnementskosten wat nog steeds niet is gebeurd. Braaf het nummer gedraaid, keuze 3 (Internetplusbellen) en dan keuze 1 (factuur) Na 10 minuten een mevrouw van KPN aan de telefoon. sorry, ik kan u niet helpen, dan moet u echt planet hebben. U moet dan kieze voor keuze 3 en dan keuze .

Opnieuw bellen.. keuze 3 (internetplusbellen) en dan keuze 1 (technische of administrativer vraag) ff wachten.... (10 min.) en dan een mevrouw aan de andere kant die vrolijk meld dat zij van KPN is. Sorry, ik kan u niet helpen, voor uw probleem moet u echt planet hebben. U moet dan kiezen voor drie keer keuze 1...

Weer opnieuw bellen... keuze 1 (ADSL) keuze 1 (bestelling) en dan wil ik nogmaals keuze 1 intoetsen zoals die mevrouw had gezegd (ben een braaf persoontje) maar dan vraagt de sprekende computermevrouw mijn 10 cijferig telefoonnummer in te tikken... Hmm.. na ja.. dat doe ik dan maar...

Een meneer van planet aan de telefoon.. Ik blij.. ben ondertussen een half uur verder.... Maar.. ook deze meneer kan mij niet verder helpen. hij kan mijn gegevens niet inkijken. Gelukkig heeft deze meneer ook goed nieuws!! hij kan mij doorverbinden met de debiteurenafdeling.. Jippie !!! Maar.. gaat dit dan wel goed.. Ja hoor mevrouw, intern doorverbinden is geen probleem.. er kan alleen.. (jaja je voelt hem aankomen) een wachttijd zijn...

Ja... en die was er.. maar gelukkig wat sneller als eerst.. na vijf minuten krijg ik dan toch eindelijk degene aan de telefoon die voor mij na kan kijken hoe het nou toch zit met de abonnementskosten die nog steeds niet vergoed zijn.

Triest.. heel triest dat je zelfs via het normale menu waar zo prachtig gesproken word over welke keuze je moet maken een half uur bezig bent om de goede persoon te pakken te krijgen. En dat de medewerkers ook zo goed geinformeerd zijn over het keuze menu is helemaal prachtig. De meneer die ik als laatste aan de telefoon kreeg snapte er ook niets van dat ik maar twee keer een keuze 1 kon maken.. moest toch echt drie keer zijn...

Lang leve planet.... :( :twisted:

Gesloten