Ik zit bij een betaalde beebiesite waar overigens een forum aan vast zit.
Over dit laatste wil ik het dus hebben.
Aangezien ik een babysite had gemaakt en slecht ben met pc's, had ik mij daar dus op het forum aangemeld.
Je kunt daar nl vragen stellen over wat je niet begrijpt etc.
Je word er gewoon uitgescholden en niet normaal benaderd.
Ze begrijpen 1 ding niet.
Je betaald er wel geld voor.
Veeeeel geld.
Met €20 heb je een account en dit loopt op tot €50.
Zo werd er vanmorgen door de site adm iemand uitgemaakt voor ***** klere wijf etc.
Kan ik hier iets aan doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaalde beebiesites
-
kanovaarder
Re: Betaalde beebiesites
Beebiesite.
Ik ben bang dat u daar erg weinig aan kan doen dan maar 1 ding, wegwezen!
Helaas zie ik dit soort verloedering ook af en toe op dit forum opduiken en zelfs de Vr&Antw-rubriek van de Vara Online zakt zo langzaam naar een peil die ook ik niet prettig vind.
Ik mag dan weleens plagen, zeker vrouwen, maar zeker niet zo gemeen zoals vrouwen dit tegenover elkaar kunnen doen.
Denk maar eens aan de oude Playtexreclame: "Iedereen kan een beter figuur hebben, zelfs jij!" Of dan nu regelmatig te horen: "Je bent het toch waard", of zoals ik onlangs hoorde tussen de 2 presentatrices van SBS6 toen ze het hadden over Botox waarbij de een tegen de ander zei: "Ik hoef je er niets over te vertellen want jij weet daar toch alles van".
Helaas mevrouw, deze maatschappij is al enige jaren sterk aan het verloederen en daar is dus kennelijk het forum van Beebiesite ook een voorbeeld van.
Het zij zo.
't Zal mijn tijd wel uitdienen.
Grootvader
Ik ben bang dat u daar erg weinig aan kan doen dan maar 1 ding, wegwezen!
Helaas zie ik dit soort verloedering ook af en toe op dit forum opduiken en zelfs de Vr&Antw-rubriek van de Vara Online zakt zo langzaam naar een peil die ook ik niet prettig vind.
Ik mag dan weleens plagen, zeker vrouwen, maar zeker niet zo gemeen zoals vrouwen dit tegenover elkaar kunnen doen.
Denk maar eens aan de oude Playtexreclame: "Iedereen kan een beter figuur hebben, zelfs jij!" Of dan nu regelmatig te horen: "Je bent het toch waard", of zoals ik onlangs hoorde tussen de 2 presentatrices van SBS6 toen ze het hadden over Botox waarbij de een tegen de ander zei: "Ik hoef je er niets over te vertellen want jij weet daar toch alles van".
Helaas mevrouw, deze maatschappij is al enige jaren sterk aan het verloederen en daar is dus kennelijk het forum van Beebiesite ook een voorbeeld van.
Het zij zo.
't Zal mijn tijd wel uitdienen.
Grootvader