LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blij met Tiscali ADSL!
Blij met Tiscali ADSL!
Na veel negatieve verhalen, was ik wat huiverig om met Tiscali in zee te gaan.
Echter, 2 dagen na online aanmelden ontving ik een email, 3 dagen na aanmelden een brief en na een totaal van 8 dagen kon ik naar hartelust supersnel surfen voor een minimaal bedrag per maand.
Nu nog de helft van de kosten terug krijgen (over 4 weken zou het op mijn rekening moeten staan) en Tiscali krijgt een dikke pluim.
Top!
Echter, 2 dagen na online aanmelden ontving ik een email, 3 dagen na aanmelden een brief en na een totaal van 8 dagen kon ik naar hartelust supersnel surfen voor een minimaal bedrag per maand.
Nu nog de helft van de kosten terug krijgen (over 4 weken zou het op mijn rekening moeten staan) en Tiscali krijgt een dikke pluim.
Top!
Re: Blij met Tiscali ADSL!
Niet te veel downloaden want dit is al bijna net zo erg als UPC .
Maar ik heb Zonnet lekker geen limiet .
Maar ik heb Zonnet lekker geen limiet .
Ik heb Tiscali basis via KPN, geen datalimiet, is snel. En heb tot nu toe geen enkele klacht.
Kan nog veranderen natuurlijk!
Kan nog veranderen natuurlijk!
Ik hoop dat je je geld krijg. Ik ben al ruim een half jaar bezig.
Tiscali is een prima provider.
Snel en betrouwbaar.
Binnen 10 dagen was ik online en 3 weken na incasso stonden de euries weer terug op mijn rekening.
De snelheids actie tot eind van dit jaar is wel aardig maar verder niks bijzinders.
Snel en betrouwbaar.
Binnen 10 dagen was ik online en 3 weken na incasso stonden de euries weer terug op mijn rekening.
De snelheids actie tot eind van dit jaar is wel aardig maar verder niks bijzinders.
Ik krijg mijn aansluit kosten niet terug.
Ze vertelde dat ze mijn brief niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn duurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Ze vertelde dat ze mijn brief niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn duurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie