LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camerakoning.nl laat niets van zich horen !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gijsbertus

Camerakoning.nl laat niets van zich horen !

Ongelezen bericht door gijsbertus »

Bij het internet bedrijf Camerakoning.nl heb ik 25.08.2005 een Minolta
Dimage Z2 besteld, en tevens direct vooruit betaald.Tot op heden heb ik geen enkel bericht v/d Camerakoning gekregen (al 4 emails gestuurd) dat het geld ontvangen is, of dat het in behandeling is.Telefonisch contact is niet mogelijk, je moet je eigen telefoonnummer in de email vermelden,dan bellen ze je terug.Dus niet !Wat kan ik het beste ondernemen om dit bedrijf aan te pakken, of geld terug vragen ? :oops:

Een vriendelijke groet,

Gijsbertus

LeeGer

Re: Camerakoning.nl laat niets van zich horen !

Ongelezen bericht door LeeGer »

Ga eens kijken bij de shopsurvey van Tweakers.net:

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6738

Dit lijkt er vaker voor te komen. Als je dan op Tweakers gaat dreigen met aangifte van oplichting (wat in jou geval ook terecht zou zijn) komt er ineens wel antwoord.

gijsbertus

Dat klopt,maar je moet minimaal 2 weken ingeschreven staan bij Tweakers,en dat ben ik nog niet. Ik voel me zwaar belazerd door Camerakoning.nl, want morgen is het 3 weken geleden dat ik de camera besteld, en betaald heb.Ze zijn nog niet van me af ! :oops:

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

De reden is heel simpel, die Z2 is niet meer leverbaar, klaar. De Z3 is zelfs al oud, Minolta voert in die lijn momenteel enkel nog de Z5 en Z6 (ik werk zelf in een fotozaak).

Dus neem contact op en zeg dat je een andere wilt bestellen oid

Dit is geen onwil van camerakoning, waarschijnlijk wachten ze er zelf op. Het is hooguit laks om je daar niet van op de hoogte te stellen.

LeeGer

Captain Pervert
BerichtGeplaatst op: 15 Sep 2005 00:09 Onderwerp:
Dit is geen onwil van camerakoning, waarschijnlijk wachten ze er zelf op. Het is hooguit laks om je daar niet van op de hoogte te stellen.
Het feit dat dit bij dit bedrijf blijkbaar vaker gebeurt lijkt mij een teken dat het weldegelijk onwil is, ook al is de betreffende camera niet meer leverbaar. Pas toen die persoon op de site van Tweakers dreigde aangifte van oplichting te gaan doen kwam er een reactie van Camerakoning.
Had die persoon dat niet gedaan dan is het maar de vraag of hij ooit nog iets van ze gehoord had.

gijsbertus

Om te beginnen als de Z2 niet meer leverbaar is moet je hem van de site afhalen.Wat betreft contact opnemen, ik stuur ze bijna iedere dag een mailtje (telefoon nummer is er niet), maar ik krijg gewoon geen antwoordt.

LeeGer

Als ik jou was ging ik morgen nog naar het politiebureau om aangifte te doen van oplichting.

gijsbertus

Ik heb het geld teruggekregen,maar als je ziet op wat voor een manier dat gelopen is dan ben ik daar niet over te spreken !

LeeGer

zal niet van harte gegaan zijn neem ik aan?

Net ook zijn prijzen eens bekeken en hij is ook niet bepaald goedkoop.
Nog een reden dus om dit bedrijf voortaan links te laten liggen.

Deejay

Ongelezen bericht door Deejay »

Beste Gijsbertus,
Balen hoor dat ze niets van zich laten horen. Ik heb hetzelfde gehad met een andere internetwinkel (inmiddels gestopt) en heb drie maanden werk gehad om mijn geld terug te krijgen. Voor mij een wijze les. Ik koop wel gewoon in de winkel, waar je vaak vakkundig wordt geholpen en eventueel zelfs nog kan ruilen indien het je niet bevalt. O.K het kost wat meer maar zekerheid en service mogen toch ook wel iets kosten.
Ik denk dat iedere detaillist die dit leest nu ook weer eens blij wordt, de kans is namelijk groot dat je hetzelfde gaat doen als ik. Ik wil zeker niet alle webwinkels over 1 kam scheren, maar je moet wel erg goed opletten.

Succes en ik hoop dat je snel digitaal kan fotograferen

Patjevught

Ongelezen bericht door Patjevught »

beste gijsbertus,

kheb even gezocht op internet. Maar ik kon idd ook geen telefoonnummer vinden. Wel staat er op de internetsite een adres in Delft. heb je hier al naar toe geschreven??

gijsbertus

Ik heb het geld inmiddels terug, en ergens anders een Minolta Z3 gekocht.Dit is gelukkig allemaal goed verlopen.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

De Z3 is ook al weer oud, de Z6 is er al. :)

wimv

Ongelezen bericht door wimv »

Telefoon nummer is hier te vinden voor de mensen die hem nog nodig mag hebben.http://www.allebedrijvenindelft.nl/category.asp?cat=281

gr wim

Gesloten