LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computer Service Rijnmond / Compusource

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Boefie

Computer Service Rijnmond / Compusource

Ongelezen bericht door Boefie »

Iemand ervaring met dit bedrijf ?
Ik heb er een laptop laten repareren
Voedingsaansluiting was defect
Is gerepareerd maar hebben mij een verkeerde lader toegestuurd
De lader heeft een capaciteit van 60 W ipv 90 Watt
De laptop kan nu dus niet gelijk laden en in gebruik zijn
Ben nu al 2 maanden bezig met het krijgen van een goede lader
Deze is wel toegezegd maar ik krijg hem niet
Heb al tig keer gebeld maar krijg 1 op de 10 keer contact waarna steeds gemeld wordt dat hij eraan komt
Maar tot op heden niets ontvangen
Dus zint eer gij begint om met deze zaak in zee te gaan
Dit is hun website:
http://www.computerservice-rijnmond.nl/
Ziet er proffesioneel uit maar het lijkt mij bij nazoeken op het net een eenmans zaakje.

Dirkie

Re: Computer Service Rijnmond / Compusource

Ongelezen bericht door Dirkie »

Vooral deze tekst op hun website geeft wel stof tot nadenken
Kunnen wij uw notebook niet maken dan betaald u maar € 35,- inkl BTW
Vooral dat maar. We doen niets en dat kost € 35,00. Wat kost het dan als ze wel iets doen :D

Boefie

Inderdaad geeft dat stof tot nadenken, maar ja ik ben er dus ingestonken, in zo verre , maar hij is wel gemaakt.
Maar als je dan de verkeerde lader meestuurt alla !
Ze geven het ook toe ( telefonisch) want op e-mails wordt bij vragen niet gereageerd.
Zeggen wel tig keer dat de nieuwe lader eraan komt, of reageren verbaasd dat hij niet bij mij is aangekomen, terwijl een week later gezegd wordt dat hij hem zal afsturen.
Ik ben me ervan bewust dat ik de strijd verloren heb en een nieuwe zelf zal moeten kopen, maar wou toch iedereen waarschuwen met deze zaak niet in zee te gaan.
Volgens mij heb ik nog mazzel gehad dat de laptop terug is gekomen !
:?

S3

Ongelezen bericht door S3 »

Ik heb begin januari ook een laptop bij dit bedrijf laten repareren.
Toen ze deze kwamen terugbrengen zat de voedingsadapter er niet bij.
Op dat moment hebben we de adapter van de laptop van mijn vrouw even gebruikt, om te kijken of mijn laptop goed functioneerde.
We hebben de afspraak gemaakt dat de bezorger de volgende ochtend tussen half 10 en half elf de adapter zou komen brengen. Ik heb hem niet meer gezien, en alle mailtjes en telefoontjes bleven onbeantwoord.
Ik ben het nu zo zat dat ik binnenkort bij ze langsga om de adapter maar zelf op te halen.

Boefie

Nou laat maar eens weten of dat enig resultaat heeft
Volgens mij is er daar niemand waarom wordt anders de telefoon niet opgenomen ( Ik bel nu steeds zonder nummer herkenning)
Als ik op "Google-Earth" kijk lijkt het mij een normaal huis vlak bij het ziekenhuis. Dus is 't wel een bedrijf of alleen een een mooie website ?

Voor mij is het geen optie om de lader op te halen, ik moet helemaal uit Roermpnd komen, dan is en nieuwe goedkoper.

Je zou eventueel de mijne ook kunnen ophalen ?? Grapje

Michel3

Ongelezen bericht door Michel3 »

waar is die boefje toch?
Mijn zaak XXX hetzelfde als de naam, compusource bovengenoemde namen is hetzelfde, dat heeft die mijnheer goed gezien.
Ik ben ook de dupe van XXX
Deze directeur van zijn eigen bedrijf, is niet klantvriendelijk en niet de persoon die hij eigenlijk is.
Mijn laptop ter reperatie meegegeven op 13 Februari 2008 en tot op heden
nog niet terug gehad. Na 12 e-mails gestuurd te hebben en telefoontjes wel 8x, geen gehoor of wat dan ook.
Ik heb de strijd opgegeven, want n.a.v. van die andere reacties is er geen hoop meer. Weg computer,vertrouwen en tas van de Laptop. Ik zal deze zaak wel opgeven als "vermist.....computer of is dit .........
Computerservice-rijnmond daar moet je niet zijn....daar hoort compusource ook bij.
GEEN GOEDE RECLAME! Schrijver Michel van Loon. 8) 8) 8) :cry: :cry: :cry:

Boefie

waar is die boefje toch?
Mijn zaak XXX hetzelfde als de naam, compusource bovengenoemde namen is hetzelfde, dat heeft die mijnheer goed gezien.
Ik begrijp deze zin niet ?

Vind het inderdaad schandalig dat hij nu ook al gehele laptops achter houdt, zoals ik al zei heb ik schijnbaar geluk gehad dat ik mijn laptop nog heb gekregen.
Ik denk wel dat als je een bewijs hebt dat je een laptop hebt afgegeven en je krijgt hem niet retour er een het beste aangifte gedaan kan worden, voor een laptop lijkt mij dat meer te lonen dan voor een lader.
Zou er eens over denken voordat je het opgeeft !

S3

Ongelezen bericht door S3 »

hoi Michel3,

Om contact te krijgen, moet je een fake order plaatsen.( defekt beeldscherm ofzo )Gebruik een e-mail van je vriend, en een ander adres waar hij hem kan ophalen.
Als hij dan reageerd plaats je de order, en spreek je een datum af waar hij hem kan komen ophalen.( dit doe je via de mail, want bellen zijn ze niet zo sterk in...)
Succes S3

Michel3

:idea: Dat is een goede tip, bedankt S3.
De Directeur van deze twee bedrijven" Computer Service Rijnmond en
compusource.nl te zwijndrecht reageren niet op 22 e-mails, telefoon,brieven
of wat dan ook. Er gaat nu een aangetekende brief naar deze...mijnheer,
met het verzoek binnen twee dagen mijn computer terug te brengen.
Zo niet, dan doe ik aangifte van verduistering. De politie zal toch zeer zeker een onderzoek doen. Als ik mijn computer en Laptoptas maar tegug
krijg. Deze persoon stuurde mij ook in die tijd nog een factuur van iemand anders, met het verzoek mijn oude schuld te voldoen. Het recht moet zijn loop hebben, of niet soms. S3 toch wel bedankt.
Ik zal de afloop ook melden. Reageren.? Michel3.[/b]

Boefie

Tja dat hier sprake is van verduistering lijkt mij duidelijk
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de Consumentenbond ivm deze zaak. individueel kunnen hun niets doen werd mij verteld. Op de vraag of ik wist of er meerdere mensen problemen hadden met deze zaak heb ik gemeld dat ik inmiddels een forum was gestart bij Radar en bij Kassa en dat er daar ideraad meerdere klachten waren.
Zij zouden eventueel bekijken of er iets te doen was, maar met een klacht ( de mijne) kwamen ze uiteraard niet in actie.
Misschien een idee om ook daar eens melding te maken van jouw probleem, misschien staan we met meerdere klachten sterker.
Bed er inmiddels wel achter gekomen dat het 0900 nummer van Computer Service Rijnmmond betaald moet worden ondanks dat hij niet opneemt, ik ben inmiddels € 15,-- armer hierdoor. ( Ik wist niet dat het geld kost als er niet opgenomen werd) Dus wees bedacht !

markio

Ongelezen bericht door markio »

Ik ben druk bezig voor meer nrs van het binnenkort weer een update nog even wachten maar dan heb ik waarschijnlijk 3nrs

sonjadeboer1703

Ongelezen bericht door sonjadeboer1703 »

Hoi onlangs mijn laptopscherm laten repareren bij dit bedrijf. Helaas na 3 weken weer stuk. Meteen gemaild en dezelfde nog reactie, helaas had ik dit niet gelezen. Daarna heeft het wel een week geduurd voordat ik contact had. Maar heb toen even gegoogled en kwam op het volgende telefoonnummer XXX en nog een nummer maar die kan ik nu even niet vinden. Maar gebeld en meteen de volgende dag een monteur langs geweest. Ze konden het niet meteen repareren. Hij wilde mijn laptop meenemen maar n.a.v. jullie berichten durfde ik dit niet meer. Heb ik wel spijt van gehad want ik moest mijn laptop naar een adres in Sliedrecht brengen en daar is hij dezelfde dag nog keurig gemaakt en alles doet het weer.
Het lag ook niet aan het scherm maar aan mijn laptop! Zonder extra kosten netjes weer gemaakt.

Kortom goede service.....

Johny Cash

Ongelezen bericht door Johny Cash »

Beste mensen,

Ook ik ben gedupeerd door deze oplichter. Mijn laptop twv Eu. 2000,- heb ik nooit meer terug gekregen. Mijn telefoons mails e.d. worden niet beantwoord. Politie, justitie wordt eens wakker en doe eens wat! Ik betaal jaarlijks tienduizenden euros belasting maar voor wat? Om oplichters zoals xxx zonder straf ervandoor te laten gaan???? De consumentenbond daar wordt ik nooit meer lid van die doen toch nooit iets aan dit soort zaken behalve wanneer ze niets te schrijven hebben. Maar als politie, justitie, de consumentenbond en alle andere instanties niets willen doen heb ik sterk de neiging om een aantal mensen een paar honderd euro te geven om de hoofd van de persoon in de vorm van xxx met zijn bedrijven : Compusource, Nowire, Purple Glow, Interlink en laptopreperatie.nl[/b] eens zeer goed te verbouwen :twisted: Iemand een ander voorstel?

CSR-PROBLEEM

Ongelezen bericht door CSR-PROBLEEM »

Hallo, dit forum loopt niet goed, ik lees zeer negative verhalen :( en hele positieve verhalen :lol: . Hier moet een oplossing voor zijn.

Ik heb een email adres aangemaakt om uw problemen naar toe te sturen.

Schijf het volgende in het bericht.

- Datum van het probleem.
- Uw naam.
- Een klant nummer of zoiets.
- Merk en type laptop.

Omschrijf uw probleem zo grondig mogelijk.

Ik ga vrijdag 11 april langs om verhaal te halen :?: .

Het emailadres is [email protected]

Michel3

Deze keer een goed bericht de Laptop is per post opgestuurt. Door een aangifte van oplichting, is hij toch wijzer geworden of had niet verwacht dat er aangifte bij de politie zou volgen. Zulk soort mensen moet je flink aanpakken. Wel heb ik schade opgelopen aan de Laptop,
alles bij elkaar nog een aardig bedrag.
Johny Cash die ook opgelicht is, doe aangifte bij de politie.
Stuur J.H. een aangetekende brief en stel voor binnen.............dagen
de computer thuis te bezorgen bij Johny.Mijn geval is een voorbeeld wat te doen...waarom zou dat voor jou anders zijn?
Succes Johny toegewenst. Michel3.

tes-com

Ongelezen bericht door tes-com »

Hallo,

Ja ook ik ben de dube van deze oplichter. Van mijn IBM laptop hoefde alleen de bios geflashed te worden. Laptop verzonden op 13-02-2008 en tot op heden niets meer vernomen.

Aangezien ik een eigen bedrijf heb en afhanklijk ben van mijn laptop heb ik hem voorige zeek een aangetekende brief gestuur met daarin de melding dat hij wettelijk verplicht is mijn laptop terug te sturen. Doet hij dit niet dan krijgt hij een factuur van de nieuwprijs van de laptop en het aantal werkuur dat ik jiet de beschiking heb gehad over mijn laptop. Deze factuur is dus vandaag de deur uit gegaan.

Nu hoop ik dat nog meer mensen dit soort facturen gaan versturen. Dan kunnen we een Faillissement aanvraag en op die manier onze goedren proberen terug te krijgen of het geld ervan.

Stuur mij maar een mailtje hoe jullie hierover denken
[email protected]

Groeten

nikkytha

Ongelezen bericht door nikkytha »

hier de gegevens van deze vent

van csr en van compusourse

Dossiernummer: 24314343 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van Koophandel
Deze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voor
Rotterdam
Purple Glow
Interlinq
Rechtsvorm :Eenmanszaak
Adres :xxx
Telefoonnummers :xxx
Domeinnaam :www.compu-source.nl
E-mailadres :[email protected]
Datum vestiging :01-01-2001
Bedrijfsomschrijving :Webdesign, applicatiebouw, database-ontwerp
alsmede de groothandel in hardware, netwerk
aanleg en draadloze netwerken tevens computer
reparatie
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:

Naam :xxx
Geboortedatum en -plaats :xxx, Rotterdam
Adres :xxx

Woerden, 01-06-2008
Uittreksel is vervaardigd om 09.47 uur

tes-com

Ongelezen bericht door tes-com »

Tja na lang wachten eindelijk mijn laptop terug geen brief erbij. Bij aanzetten blijkt hij nu echt defedt te zijn. Wat nu ?

Ben zelf gaan kijken in het systeem. Hij is inderdaad open geweest en de schroefjes zijn verkeerd of niet terug gezet

Stelletje ****** dus

Maar ja ik zit ermee

Gesloten