| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] domeinen bestel op mijn ip door botnet of virus
-
zweetvoeten06
domeinen bestel op mijn ip door botnet of virus
Hoi.
Mijn Computer was geinfecteerd met een virus .. ( heb windows overnieuwe moeten instaleren om Dit virus weg te krijgen )
Maar Ze hebben mijn email / ip / naam gebruikt om Heel veel Domein namen / hosting paketten te kopen .. ( bij hostnet )
wat kan ik hier aan doen ?
Groetjes
Zweetvoeten06
Mijn Computer was geinfecteerd met een virus .. ( heb windows overnieuwe moeten instaleren om Dit virus weg te krijgen )
Maar Ze hebben mijn email / ip / naam gebruikt om Heel veel Domein namen / hosting paketten te kopen .. ( bij hostnet )
Groetjes
Zweetvoeten06
-
stronkstronk
Re: domeinen bestel op mijn ip door botnet of virus
Je krijgt van Hostnet een bevestigingsemail dat je iets besteld hebt. Als het niet klopt dan bel je Hostnet. Alle tijd om alles recht te trekken.
"Heeft u nog vragen en/ of opmerkingen? Neemt u dan contact op via het e-mailadres [emailadres] of telefonisch [telefoonnummer]. Wij zijn alle dagen per week bereikbaar om u van dienst te zijn: maandag tot en met vrijdag van 9.00-21.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00-18.00 uur."
"Heeft u nog vragen en/ of opmerkingen? Neemt u dan contact op via het e-mailadres [emailadres] of telefonisch [telefoonnummer]. Wij zijn alle dagen per week bereikbaar om u van dienst te zijn: maandag tot en met vrijdag van 9.00-21.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00-18.00 uur."
Re: domeinen bestel op mijn ip door botnet of virus
Het feit dat een ander iets op uw naam koopt wil nog niet zeggen dat u er daardoor aan vast zit.zweetvoeten06 schreef:Hoi.
Groetjes
Zweetvoeten06