Heeft iemand hier nog meer negatieve ervaringen met hostnet?
Er heeft iemand op mijn naam een domein aangevraagt, en nu krijg ik opeens de factuur.
En zij willen nergens in tegemoet komen, maar het gekke vind ik dat dit zomaar kan!
Iedereen kan gewoon op andermans naam iets aanvragen, en die ander moet dan betalen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met hostnet?
Re: Ervaring met hostnet?
Als ze kunnen bewijzen dat het via Uw IP nummer is gedaan zouden ze een online aanvraag via de rechtbank winnen...
Omdat iemand Uw gegevens heeft misbruikt en vermoedelijk van elders kunnen ze indien ze het IP nummer tijdens de aanvraag registreerden dat IP nummer aansprakelijk stellen voor de schade,
maakt U zich geen zorgen, want wie eisen stelde moet ook met bewijzen komen en niet U.
Omdat iemand Uw gegevens heeft misbruikt en vermoedelijk van elders kunnen ze indien ze het IP nummer tijdens de aanvraag registreerden dat IP nummer aansprakelijk stellen voor de schade,
maakt U zich geen zorgen, want wie eisen stelde moet ook met bewijzen komen en niet U.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 24 dec 2008 10:32
Re: Ervaring met hostnet?
Beste Wouterjan S,
Ik heb zojuist uw bericht gelezen op dit forum. Als medewerker van Customer Care Team van Hostnet zijn de ervaringen van onze klanten met de dienstverlening van Hostnet van groot belang. Als onafhankelijke afdeling binnen Hostnet heeft het Customer Care Team een bemiddelende functie.
Graag zou ik met u in contact komen om over uw probleem te praten.
Wat ik u in ieder geval kan zeggen, is dat het nooit de bedoeling van Hostnet is om facturen te sturen naar mensen die geen bestelling hebben geplaatst. Helaas kan het voorkomen dat mensen misbruik maken van onze manier van online bestellen. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar kunnen het niet altijd helpen als er iets toch doorheen gaat.
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw domeinnaam of klantnummer per e-mail te sturen naar CustomerCare#at#hostnet.nl? Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren.
Ik heb zojuist uw bericht gelezen op dit forum. Als medewerker van Customer Care Team van Hostnet zijn de ervaringen van onze klanten met de dienstverlening van Hostnet van groot belang. Als onafhankelijke afdeling binnen Hostnet heeft het Customer Care Team een bemiddelende functie.
Graag zou ik met u in contact komen om over uw probleem te praten.
Wat ik u in ieder geval kan zeggen, is dat het nooit de bedoeling van Hostnet is om facturen te sturen naar mensen die geen bestelling hebben geplaatst. Helaas kan het voorkomen dat mensen misbruik maken van onze manier van online bestellen. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar kunnen het niet altijd helpen als er iets toch doorheen gaat.
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw domeinnaam of klantnummer per e-mail te sturen naar CustomerCare#at#hostnet.nl? Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren.