Als je het weet stuur me dan een e-mail naar me msn adrees
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Hacken gaat met een Keylogger dan voer je je w8woord in en dat wordt opgeslagen in een programmatje en dat stuurt het naar degene toe waarvan jij de keylogger hebt... dus je kan best gehacked worden zonder je w8woord aan em te gevenJe KAN NIET gehackt/gescammt worden als je niet je wachtwoord aan iemand hebt gegeven
Ik speel zelf al een half jaar habbohotel.
Ik weet er behoorlijk veel van af en wil dan ook een paar dingen duidelijk maken:
1). Je KAN NIET gehackt/gescammt worden als je niet je wachtwoord aan iemand hebt gegeven, een voor de hand liggend wachtwoord hebt genomen wat makkelijk te raden is, als je in een FAKE site bent getrapt die zegt dat als je een bepaald nummer of je wachtwoord invoerd etc. je credits krijgt, je van iemand via email of MsnMessenger-bestand
keylogger hebt gekregen. Waardoor je mensen kunt hacken.
2). Het is NIET habbohotel zijn schuld als jou meubels worden gestolen.
- Ik vind ook dat in de uitzending hele extreme voorbeelden zijn genomen; Er zijn zeer weinig kinderen die: 200 euro aan habbocredits uitgeven. Dat is echt niet normaal.
3). In de uitzending lieten ze een lamp van een behoorlijk aantal credits zien etc. Dat is onzin want die hele lamp bestaat niet op habbohotel. Hij is niet te koop en ZEKER NIET voor zoveel geld!! Als er maar 1 iemand is die die lamp heeft is die lamp vanzelf heel veel waard. Maar er is niemand die ook daadwerkelijk DAT ENORME bedrag gaat betalen. Ik weet niet van welke site zei deze informatie hebben maar die klopt NIET.
4). Ikzelf geef geen geld uit aan habbo, ik heb 1x gesmst maar verder ruil ik en doe ik spelletjes om meubels te winnen, of doe ik aan wedstrijden mee etc. Waarom enorme bedragen uitgeven als je het ook gewoon kunt winnen?
5). Waarom er zo'n probleem rondom habbohotel is ontstaan begrijp ik zelf niet echt. Ik heb veel plezier op habbohotel en ik ben nog nooit gehackt. En ik heb er geen bergen geld aan uitgegeven.