| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gek van Ziggo: geen modem
Gek van Ziggo: geen modem
Eind april heeft mijn zus draadloos internet aangevraagd bij Ziggo: pakket Z2. Er werd een modem toegestuurd dat niet werk. Vervolgens zou zij een nieuw modem krijgen. Het komt niet. We hebben al acht keer gebeld a 10ct/minuut. We gaan van doorkiesnummer naar doorkiesnummer. Ondertussen is de rekening al wel ingegaan. Zij betaalt dus al een maand voor internet dat zij niet heeft. Het probleem wordt niet opgelost. Help!!!
Re: Gek van Ziggo: geen modem
Geen modem, geen internet, dan ook geen geld. Dus abonnementskosten storneren, tot modem geleverd is en werkt.
Juist + telefoonkosten terug vragen aan Ziggo, ook ik heb dat meegemaakt hetzelfde als jij, ook wilde ze wel incaseren, dus niet he.CB schreef:Geen modem, geen internet, dan ook geen geld. Dus abonnementskosten storneren, tot modem geleverd is en werkt.
Geen modem, geen internet, geen geld voor ze.
Heb toen ook iets van 18 euro aan telefoonkosten terug betaald gekregen.
Vindt het zowieso belachelijk dat Ziggo een duur betaald nummer heeft, heb je problemen met de telefoonaansluiting van Ziggo maar je leuk met je mobiel naar dat dure nummer bellen.
@vogels,
Wat voor een problemen verwacht jij, als je niet betaalt, omdat er niets geleverd is?
Wat voor een problemen verwacht jij, als je niet betaalt, omdat er niets geleverd is?
Aanmaningen? Waarvoor niets geleverd niets betaald.
Incasso's? Ja ten onrechte, dus storneren.
Afsluiten? Moet je wel eerst aangesloten zijn.
Ergenis? Jazeker, als je betaald hebt en niets geleverd krijgt.
Incasso's? Ja ten onrechte, dus storneren.
Afsluiten? Moet je wel eerst aangesloten zijn.
Ergenis? Jazeker, als je betaald hebt en niets geleverd krijgt.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Storneren is opzich niets mis mee en zo te lezen in deze zaak zal er naar mijn mening ook niks mis mee zijn, wel zou ik een aangtekende brief erachter sturen dat de bedragen worden gestorneerd ivm......
Ik heb dit destijds gedaan bij UPC en ind wel herinneringen en aanmaningen gekregen maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.
Ik ga geen tijden wachten totdat men mijn geld eens terug stort.
Ik heb dit destijds gedaan bij UPC en ind wel herinneringen en aanmaningen gekregen maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.
Ik ga geen tijden wachten totdat men mijn geld eens terug stort.
Dat zegt mij genoeg.Overigens hierover mijn laatste reactie aan jou.
Helemaal mee eens en als je terecht storneert volgen er ook geen problemen.Ik ga geen tijden wachten totdat men mijn geld eens terug stort.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
vogels schreef:Dat schrijf ik toch ook!Ik heb dit destijds gedaan bij UPC en ind wel herinneringen en aanmaningen gekregen maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.
Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken, dus ook topicstarter. Persoonlijk wacht ik liever een maandje op mijn geld dan dat ik energie moet stoppen in geharrewar.Ik ga geen tijden wachten totdat men mijn geld eens terug stort.
Jij schrijft dat vanzelf wel goed komt, ik schrijf dat ik daar niet op ga wachten.
Als een bedrijf een fout maakt met incasseren verwcht ik binnen max 48 uur de centjes weer terug. Een ieder kan fouten maken maar ik ga geen maand wachten totdat terug is gestort.
Wellicht dat jij dit kan missen, anderen niet.
Maar ind moet TS zelf uitmaken wat die wilt. Jij hebt jouw ervaring en mening, ik de mijne, een andere weer wat anders of gelijk luidend.
Hoi, mag ik aannemen dat je het door een Ziggo monteur hebt laten aansluiten?Slofje schreef:Eind april heeft mijn zus draadloos internet aangevraagd bij Ziggo: pakket Z2. Er werd een modem toegestuurd dat niet werk. Vervolgens zou zij een nieuw modem krijgen. Het komt niet. We hebben al acht keer gebeld a 10ct/minuut. We gaan van doorkiesnummer naar doorkiesnummer. Ondertussen is de rekening al wel ingegaan. Zij betaalt dus al een maand voor internet dat zij niet heeft. Het probleem wordt niet opgelost. Help!!!
Zo ja wat was het probleem volgens die monteur waarom je niet online kon komen?
Hoop dat je probleem snel opgelost word.
Groetjes.
Slofje heet nog niet gereageerd dus wat er precies aan de hand is blijft koffiedik kijken. Is het modem werkelijk defect, is er een aansluitfout gemaakt en is het defecte modem wel ter ruiling terug gestuurd? Feit blijft dat het contract is ingegaan dus niet betalen is geen optie. Het lijkt me stug dat Ziggo niets van zich laat horen en zonder reden geen vervangend modem levert.