LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gesp media gratiskados.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Doss
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2008 00:29

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Doss »

Hoi,

Ik ben ook opgelicht door Gratiskados.nl

Ik heb zelfs meer als 50 euro uitgegeven aan deze misselijke oplichters!

Het schijnt dat dit weer een dochter is van een ander bedrijf...

Het is ooit ook op kassa geweest!

Heeft iemand enig idee hoe we ons geld kunnen terug krijgen of laten we dit zo maar gebeuren?

Je kunt zeggen: het is maar 20 euro maar deze oplichter is er stinkend rijk van geworden!

Laat je horen,

Gr

Tjeerd

pluisjebaby
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 15:37

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door pluisjebaby »

Hoi Allemaal,

Ik zat net ff die reakties te lezen :D en ik ben ook al sinds dec.2006 aan het wachten op een Samsung ladyphone :? en heb daar tot heden ten dagen niets meer van gehoort.

Wat kan ik doen, ook ik ben erin getrapt ? :x

Garoetjes vanuit Rotjeknor

Nasalim
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2009 03:00

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Nasalim »

Beste mensen,
Stom genoeg liet ik me ook op 18 dec.2007 verleiden door gratiskados.nl en 19,95 betaald voor een antenne booster die ik nooit kreeg. Ook van de registratie op de wachtlijst voor een gratis kado kwam niets terecht. In Maart 2008 heb ik tegen hen aangifte gedaan bij de politie die overigens niets heeft gedaan: sindsdien heb ik niets van de politie vernomen.
Op 29 dec 2008 jl. en tot mijn verbazing kreeg ik een email van hen (gratiskados) met de afzwender: :"[email protected]" Het ziet er naar uit dat ze veranderd zijn in een of andere telekomvergelijker/aanbieder die in mijn ogen nogsteeds op zoek zijn naar slachtoffers met deze keer wel in een andere vorm.
Ik kan alleen maar zeggen pas op mensen, trap er niet in want ook hun veranderde site ziet er niet vertrouwd uit. zie het zelf maar: http://www.gratiskados.nl/
Mocht u zelf hiervan iets weten of heeft u ook zo'n email gekregen dan hoor ik het graag van u. U kunt ook uw ervaring op deze site posten zodat wij gratiskados.nl wellicht ooit kunnen ontmaskeren.
MVG
Nasalim

Gesloten