hoi ik ben priscilla en ik zat een paar dagen gelede op habbo en toen kreeg ik een ban extreem ongepast gedrag 24 uur ban ja dat was zo, kan ik mee leven..
toen wou ik na die 24 uur w8e weer op me account gaan staat er; Ban wegens oplichten van habbo's. Account voor ALTIJD geblokkeert. Ik vind dit echt niet leuk want nu kan ik nu op geen een habbos en hij verloopt pas in 2019 en ik was een golden hc met veel meubels!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] habbo help!
Re: habbo help!
Tsja, als je onze mening wilt, dan zul je ons toch wat meer info moeten geven. Waarom ben je geband? Wat had je gedaan?
-
nou kijk, ik had ruzie. en veel heel veel gescholden enz drm kreeg ik 24 uur ban daar kan ik mee leven, maar na die 24 uur wou ik er weer op en kreeg ik een levelsnlange ban dat ik opgelicht zou hebben!!! hoe kan dat als ik een ban heb!!!
-
Het is al bijna een half jaar geleden dat je dit gepost hebt, maar hopelijk zie je het nog:
Als je volgens jou onschuldig bent verbannen moet je een mail sturen naar de klantenservice van Habbo Hotel. Leg daar in uit dat je niet weet waarom je voor altijd bent verbannen. Habbo Hotel moet hier met bewijzen komen, als ze dat niet hebben krijg je een zogehete "un-ban"
en mag je weer spelen in het Hotel.
Op www.habbo.nl/help vind je het contactformulier.
Als je volgens jou onschuldig bent verbannen moet je een mail sturen naar de klantenservice van Habbo Hotel. Leg daar in uit dat je niet weet waarom je voor altijd bent verbannen. Habbo Hotel moet hier met bewijzen komen, als ze dat niet hebben krijg je een zogehete "un-ban"
en mag je weer spelen in het Hotel.
Op www.habbo.nl/help vind je het contactformulier.