LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handen ineen slaan tegen Lycos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Lycos doet wat hij wil

Peiling eindigde op 20 feb 2007 20:44

Ach je hebt al betaald dus zal het ze een zorg zijn.
2
40%
Ik ben het zat om dure nummers te bellen om toch geen antwoord te krijgen
2
40%
Het zijn oplichters
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

r.bogaers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2007 20:30

Handen ineen slaan tegen Lycos

Ongelezen bericht door r.bogaers »

Ik heb een webshop bij lycos en ben het aardig zat bij hun.
Je kan geen foto's uploaden en het is vreselijk traag.
Zijn er meer met problemen, want dit is geen doen meer zo

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Handen ineen slaan tegen Lycos

Ongelezen bericht door Anastasia »

Helaas, maar de mail werkte wel goed, en die is nog gratis.

Je kunt als mail abbonee eerst enkele maanden proberen, en ik had tekort ruimte, en ben elders gegaan, gratis, maar met reclame, dus daarom niet doorgegaan, maar de probeer periode van 3 maanden werkte goed, maar ik kan dus geen oordeel over de betaalde geven.

kijk eerst eens online of je niets fout doet, en ook bij Kassa deze vraag stellen, daar zitten vaak de betere Experts, ik ook dus onder andere namen!
Veel succes.

r.bogaers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2007 20:30

Re: Handen ineen slaan tegen Lycos

Ongelezen bericht door r.bogaers »

Lees de stelling nu eens goed het gaat niet om de mail account maar om de webshop.
Ben er inmiddels achter dat ik de enige niet ben met problemen.
Iemand van de helpdesk vertelde mij dat het momenteel regent met klachten over niet werkende webshops.

blackeyepea
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 14:09

Re: Handen ineen slaan tegen Lycos

Ongelezen bericht door blackeyepea »

@ r. bogaers.

Ik heb precies hetzelfde probleem bij lycos. Heb daar sinds november een webshop en alles ging goed totdat ik de shop online wilde zetten ( openen in het beheersysteem )

De shop wilde ik namelijk openen op 22-01-2007 en toen kreeg ik geen layout meer te zien en alles leek wel een slechte word presentatie webshop geworden niet om aan te zien. Dit probleem is na twee weken nog steeds niet opgelost en ben al een klachtenbrief aan het voorbereiden, want we hebben ook al 5 keer gebeld maar lost niets op helaas.

r.bogaers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2007 20:30

Re: Handen ineen slaan tegen Lycos

Ongelezen bericht door r.bogaers »

Helaas is dat maar al te waar, ik hoopte dat dit soort programma 's er aandacht aan wilde besteden helaas.
Waarschijnlijk niet intersant genoeg voor ze.
Lycos maakt nog steeds volop reclame voor meer abbonees maar leveren niet.

Gesloten