LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET NET Discrimineert haar huidige klanten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
crazydog
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2005 15:47

HET NET Discrimineert haar huidige klanten

Ongelezen bericht door crazydog »

Nu Komt Het Net met een nieuwe actie onbeperkt Internet
hetzelfde abbonement als wat ik nu heb maar dan geen datalimiet

ik hun bellen krijg ik te horen dat het alleen voor nieuwe klanten
is en dat KPN niet wil dat huidige abbonementhouders met hetzelfde
abbonement maar met datalimiet niet ge upgrade mogen worden.

mijn contract liep op 15 Juni af....waarom informeren ze mij dan niet ?
dan had ik een keuze gehad, en had mijzelf niet zo benadeeld gevoeld

ik stel per email vriendelijk de vraag

maar kreeg uiteiindelijk te horen dat als ik een upgrade deed naar een
duurdere abbonement ik geen datalimiet meer had.

..Sorry maar zo ken ik ook nog wel een paar trucjes

Ik vind dat het Net zijn klanten met hetzelfde abbonement
vrij de keuze moeten geven om het per direct op te zeggen.

Ze hadden mijn frustratie kunnen voorkomen door de abbonement een
andere naam te geven....maar dat is dus niet zo

gr

een boze surfer



-------------------------------------------------------------

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: HET NET Discrimineert haar huidige klanten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja dat zijn de acties om de nieuwe klanten te lokken, die gelden nooit voor al bestaande klanten. Erom vragen kan natuurlijk altijd, maar ze zijn niet verplicht om het je te geven.

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: HET NET Discrimineert haar huidige klanten

Ongelezen bericht door vuurvos »

Bovendien zijn dat soort acties altijd maar tijdelijk, dus aan het einde van de rit schiet je er niks mee op. Dan spaart een duurder abonnement toch een hoop frustraties uit.

Maar ja, oei, dan ben ik bang dat ik te veel betaal.... En opzeggen, dan zit je zo even 4 tot 5 weken zonder internet... Ook erg frusterend.

MAW maak je niet druk, en wees blij met wat je hebt.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: HET NET Discrimineert haar huidige klanten

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Via www.internetten.nl kun je je aanmelden voor een herinneringsmail zodra je abo bijna is afgelopen.

Ik zou in elk geval nu direct opzeggen bij Hetnet dan kun je het ook niet vergeten.

Hetnet heeft natuurlijk het liefste dat je "lekker blijft plakken". Wil je dat niet dan moet JIJ actie ondernemen.

Gesloten