Sinds 16 november ben ik bezig met een overstap van planet naar het net. Gezien de kosten voor een snelsurf abo en de snelheid leek me dit een goede keus.
eenmaal aangemeld begonnen de problemen.
Div. telefoontjes met de helpdesk leverde bijna niets op. Deze week wordt mijn adsl afgesloten door kpn omdat ik bij planet het abo heb opgezegd. komende week zit ik dus zonder internet.
De helpdesk medewerkers van hetnet zijn in mijn ogen ondeskundige medewerkers, die allemaal standaard vragen en antwoorden hebben voorstaan op hun schermpje. Ze zijn allemaal niet in staat om een probleem op te lossen. Daarbij komt dat het ook nog eens 45 cent p/m kost. Inmiddels heb ik ruim 50 euro aan onkosten gemaakt om het snelsurfabo aan de gang te krijgen, maar dit alles tot op vandaag zonder resultaat. Er heeft afgelopen week zelfs nog iemand van de sale's afdeling gebeld en mij beloofd"meneer het komt allemaal goed" maar helaas bleef het bij woorden.
Nu kom ik dus zonder internet te zitten.
helaas zijn wij in het zuiden aangewezen op het kpn netwerk, wij blijven tot op heden afgesloten van andere netwerken!!!
Maar hoe nu verder???
Zelf heb ik ook geen idee meer. Welke provider is nu het beste???
Voor alsnog is hetnet dus geen aanrader. Mischien lossen ze het nog op deze week, maar daar geloof ik niet in.
Andere klanten van het net, betalen zelfs nu nog een duurder abo 34,95 voor 3 mb down. Ik adviseer deze mensen om hun abo te wijzigen naar het snelsurf abo van het net. Kosten 24,95 en 4mb down.
spaart toch 10 euro per maand. Het enige onsportiefe van het net is dat ze het niet kenbaar maken aan hun klanten. Nou bij deze doe ik het dan maar. Ik zelf geen klant, en u die het leest 10 euro verdient.
groetjes!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hetnet vele problemen
Re: hetnet vele problemen
En wat te denken van de vele storingen in 2005
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=34527
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=34527
jij dacht voor dubbeltje op de voorste rij te zitten en zit je met de gebakken peren, goedkoop is duurkoop leer het nou eens...!
Ik behoor dus tot de gelukkige die nog de volle mep moeten betalen en dat ook vooral blijf doen tot het einde van mijn contract. Op het moment dat ik mijn abonnement nu namelijk omzet naar een sneller en tevens ook goedkoper abonnement, dan wordt mijn contract automatisch met een jaar verlengd en dat is dus niet mijn bedoeling na al dat gebel en vooral ook mailen naar de helpdesk waarbij je af en toe van ergernis maar het beste om het geheel kunt lachen
--------------------------------------------------------------------------------
Onderwerp: Storing e-mail verzenden en ontvangen
Tijdstip Melding: 19-01-2006 20:28
Korte uitleg: Als gevolg van een storing is het momenteel helaas niet mogelijk om e-mail te verzenden en/of te ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Is ook Het Net
Onderwerp: Storing e-mail verzenden en ontvangen
Tijdstip Melding: 19-01-2006 20:28
Korte uitleg: Als gevolg van een storing is het momenteel helaas niet mogelijk om e-mail te verzenden en/of te ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Is ook Het Net
Zit daar verder geen verschil in tussen die abonnementen??????
Echt niet!
Dus ik ben en duurder uit en minder snel op het net?
Waaaaaaaaaaaaaaardelooooooooooooooooooos !
En ze stellen je verd............ niet eens op de hoogte. Dat is zeer min!
En een problemen die ik heb (gehad) sinds ik ben noodgedwongen ben overgestapt.................
Dit kan er nog wel bij!
Bandieten!
Echt niet!
Dus ik ben en duurder uit en minder snel op het net?
Waaaaaaaaaaaaaaardelooooooooooooooooooos !
En ze stellen je verd............ niet eens op de hoogte. Dat is zeer min!
En een problemen die ik heb (gehad) sinds ik ben noodgedwongen ben overgestapt.................
Dit kan er nog wel bij!
Bandieten!
Vandaag weer eens voor de zoveelste keer een probleem met Het Net door het niet kunnen verzenden van email. Ik hoop deze keer dat het probleem zich uit zichzelf maar eens op lost. Echter ik zal niet de enige zijn en ik neem aan dat de kassa bij Het Net vandaag weer flink kan gaan rinkelen door al die andere gebruikers die hier naar ik aanneem ook last van zullen hebben en vervolgens de helpdesk gaan bellen tegen € 0,45 per minuur. Mijn ervaring met de helpdesk is namelijk dat ik ze er sterk van verdenk dat ze af en toe bewust de kosten op laten lopen teneinde er zelf flink aan over te houden.
Deze week bijvoorbeeld tot tweemaal toe, voor de tweede lijn, een half uur tot drie kwartier in de wacht gestaan. Veel geld dus naar de vervelend dus en geen steek verder gekomen. Na een helpdesmedewerker hier op attent te hebben gemaakt werd deze ook nog vrij onbehoorlijk in zijn bewoordingen waarna deze het gesprek beeindigde.
Ben blij dat ik zometeen van die beunhazen af ben.
Deze week bijvoorbeeld tot tweemaal toe, voor de tweede lijn, een half uur tot drie kwartier in de wacht gestaan. Veel geld dus naar de vervelend dus en geen steek verder gekomen. Na een helpdesmedewerker hier op attent te hebben gemaakt werd deze ook nog vrij onbehoorlijk in zijn bewoordingen waarna deze het gesprek beeindigde.
Ben blij dat ik zometeen van die beunhazen af ben.