LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incredimail

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Corien

Incredimail

Ongelezen bericht door Corien »

Hallo,

Wij hebben vorig jaar een jaarabonnement goldcgallery gekocht. Wij hebben dit betaald met de creditcard. Vorige week ontvingen wij de nieuwe creditcardafrekening en hierop stond dat incredimail een nieuw jaarabonnement heeft afgeschreven.
Ik heb gebeld met interpay en zij vertelden mij dat softwarepaketten zonder opzegging opnieuw verlengd worden. En ik heb dus een machtiging afgegeven om ieder jaar € 25.95 van onze creditcard af te schrijven. Dit staat in de algemene voorwaarden en daar zijn wij accoord mee gegaan.
Ik heb de algemene voorwaarden nog een keer gelezen. Ten eerste is dit in het engels en ten tweede is het slecht te lezen doordat het op het scherm komt in een klein balkje. Na goed bestuderen heb ik de jaarlijkse verlenging niet gevonden.

Nu is mijn vraag. Ik wil volgend jaar mijn jaarabonnement opgezeggen maar hoe doe ik dit? Ik heb wat emails gestuurd naar verschillende emailadressen maar ze reageren niet. Ik vind ook geen adres?
Hoe doe ik dit? Heeft iemand een tip of ook ervaring met deze kwestie?

Gizmo©

Re: Incredimail

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Uitzoeken of je via Interpay het betreffende nummer kan blokkeren.

BTW. Die Gold optie van Incredimail had je ook via een illegale code via een cracksite kunnen krijgen. Scheelt je 30 euro en het werkt perfect.

Corien

:) Wij zijn ook wel bekend met cracks hoor. Maar we hebben de officiele "basis"versie al en hebben toen voor 1 jaar de gold erbij genomen.
Ik zal morgen Interpay nog eens bellen of zij meer informatie kunnen verstrekken. En anders laat ik het bedrag wel terugstorten, althans dat ga ik proberen :wink:

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Succes ermee. Geef je weinig kans.

Corien

Ik heb antwoord gekregen van Incredimail. Ik kan per mail volgend jaar opzeggen.

Heb ook niet meer gebeld naar Interpay, ze waren me voor.

Gesloten