Nou ben dus niet de enige die veel te klagen heeft over CASEMA
ben nu al onderhand 11 maanden bezig om casema aan hun verstand te brengen dat ik wel degelijk mijn rekeningen betaal brieven en nog eens brieven schrijven zelfs met de afschriften met de betalingen.
Kwam er van de week achter dat ik nu inderdaad van af sept niet betaald heb dan denk ik hoe kan dit ik heb automatiche incasso weer gaan schrijven krijg ik eindelijk een brief terug (de eerst na 6 brieven en 20 telefoontjes waar van gemiddeld 50 min wachttijd)het is ons gebleken dat u vanaf februari u rekeningen alniet betaald nou dan zak de moet weer in je schoenen.want ik heb denk ik al 5 maanden wel alles 2 keer betaald waar van ik er gewoon 1 liet intrekken door de bank.
WIE HEEFT ER EEN TIP VOOR MIJ WORDT ER NIET GOED VAN
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] casema
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: casema
Er is in één van de topic's een bemiddeling mogelijk waar men zijn klachten op kan zetten. Ik weet niet meer waar exact, of bij Casema of onder internet. Als men hier een omschrijving plaatst wordt dit aan Casema doorgegeven. Verleden week Zaterdag heb ik hier gebruik van gemaakt, Maandag al een e/mail dat het was doorgegeven, Donderdag een telefoontje gehad en vandaag is het opgelost! Werkelijk wat men noemt een echte service en niets dan lof voor de snelle afhandeling. Als men bedenkt dat alles bij elkaar het bijna een jaar heeft geduurd, ben ik zeer gelukkig met deze snelle en zeer correcte oplossing. In de topic komt de naam COAX voor. Misschien heeft U iets aan deze tip.
Ik heb nog even mijn e/mails nagekeken. Het adres is www.coax.nl
Zie ook verder onder Casema Broadband Basic.
Groeten Hans.
Ik heb nog even mijn e/mails nagekeken. Het adres is www.coax.nl
Zie ook verder onder Casema Broadband Basic.
Groeten Hans.