LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEMON internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
voorhethekje

DEMON internet

Ongelezen bericht door voorhethekje »

Kijk, als je al 3 jaar aan het ruzieen bent met UPC dan is het gerusstellend om te lezen dat Demon internet er verdacht weinig tussen staat!
Mensen die een goede provider zoeken die een normale prijs vraagt voor wat ze bieden en ook een goede helpdesk heeft: this is it....

mag ook wel eens gezegt worden! :shock:

verklik-kip

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door verklik-kip »

Demon ondersteund geen kabel, dat inbellen is te duur

Gast

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Gast »

Demon ondersteund geen kabel, dat inbellen is te duur


Demon is ADSL verklik-kip
dus ook geen inbellen, en ik hoor idd zeer goede verhalen over Demon bij mij is Demon niet beschikbaar, ik heb alleen adsl via kpn, dus ik heb Wanadoo waar ik trouwens ook tevereden over ben.
Eindelijk is een positief wordt over providers, ze leveren heus niet alleen slecht werk.

Jolande

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Jolande »

Demon is ook niet super... heb al veel problemen met ze gehad over het niet betalen van rekeningen terwijl ze wel degelijk betaald waren ze hebben al een aantal keren een incassobureau ingeschakeld en die zagen gelukkig wel in dat ik gewoon netjes betaald heb maar allemaal heel vervelend op deze manier

daddycrash
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:18

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door daddycrash »

Ho Ho Demon WAS een goede provider.
Nu ze het pad van budget-provider zijn op gegaan en de vaste
oude klanten laten stikken zal het gauw afgelopen zijn met
de idee dat Demon een kwaliteitsprovider is.
Snelheden die voorheen altijd goed waren, zijn door de grote toeloop
van nieuwe abonnees dramatisch gedaald.
Betaal 65 euro (helaas pindakaas oude abonnementsprijs)
nieuw abonnees 55 euro voor een 2048 verbinding.
Haalde altijd rond de 200 Kbyte/s maar de laatste tijd niet meer dan 120
KByte/s en de laatste week zelfs 90 Kbyte/s.
Dat is nog minder dan het goedkoopste abonnement, maar wel de volle prijs betalen. Alleen Cistron blijft nu nog over als kwaliteitsprovider.

t3q

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door t3q »

Heb ook demon. Nog nooit problemen mee gehad. Het is voor mij onbegrijpelijk dat al die mensen zoveel problemen hebben.

Snelheid is altijd goed geweest nooit langzamer ofzo

Enige verklaring die ik voor mezelf heb is dat die mensen niet weten waar ze mee werken en zodoende zelf al die problemen veroozaken

daddycrash
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:18

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door daddycrash »

Tq3 Hé wijsneus, gelukkig maar dat jezelf alles begrijpt.
Het feit dat jij geen problemen hebt betekent niet dat anderen geen problemen hebben. Jij bent dus van het type de ander heeft altijd de schuld. Ik neem aan dat het het bij UPC ook wel eens goed gaat.
Met jou als klant is UPC dus een uitstekende provider omdat jij geen problemen hebt.

Gast

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Gast »

daddycrash. Ik heb zelf ook demon, en betaal ook de oude prijs. Dus hetzelfde probleem. Nog eve afwachten he. In feb/maart word het verlaagd zoals in de mail staat die je hebt ontvangen van demon.

En over die snelheden? Waar woon je dan? want als het zoveel drukker is geworden heeft iedereen bij je in de buurt er last van.

Er bestaat ook nog zoiets als een overboekingsfactor van 1:25

Dus waarschijnlijk is dat het jouw probleem.

Maar goed omdat JIJ problemen heeft is gelijk heel de provider RUK.

sure.

Limbo

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Limbo »

Heb ook Demon ADSL-lite via BBNED, loopt echt perfect, goede prijs/kwaliteitsverhouding, 0800-nummer voor de helpdesk (dus gratis), nooit geen gedonder mee, de snelheid en stabiliteit is super. Alleen jammer dat het installatiepakket minder is dan dat van KPN (minder uitgebreid, slechte handleiding, verkeerde RJ-connecters aan de kabels).

Gast

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Gast »

Hoezo verkeerde rj-45 stekkers aan de kabels? Past goed bij mij this dus kweenie.

Limbo

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Limbo »

Het zijn voor ISDN-aansluitingen in combinatie met de Quattrovox de foute RJ-connectors, ze hebben RJ-10's erop gezet terwijl dit voor ISDN-gebruik absoluut RJ-45's moeten zijn.

Gast

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door Gast »

Zelf heb ik dus ook isdn. Een homevox centrale. Ik heb echt geen last gehad van verkeerde stekkers what so ever. Wel het ISDN pakket gekozen ;)
Maar goed foutje is menselijk he. Kan wel is voorkomen dat ze misschien 1 keer verkeerde kabels meeleveren.

perelaer

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door perelaer »

Beste mensen kijk eens bij cubic circle dat is pas echte ellende.
Dat was kabelinternet elke dag storingen die vaak enkele uren duurde.
Cubic Circle gaf de schuld aan de kabel en de kabel aan cubic circle.
4 jaar lang hebben ze ons aan het lijntje gehouden door beloftes. Vorig jaar heb ik de knoop doorgehakt en ben ik bij Demon gegaan.
Sinds 1 november heb ik nog niet een keer een storing meer gehad!!
Heerlijk gewoon. Ik vind dat Demon stabiel is. Liever stabiel en iets langzamer dan dat geklooi van Cubic Circle.
Overigens de administratie van Cubic klopte voor geen meter.
Op een gegeven moment schreven ze 3x een periode af van €44.95!!
Overigens mijn borg voor de modems die ze opgehaald hebben is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening!
Trouwens de medewerker van Cubic die de modems heeft opgehaald is zelf ook inmiddels overgestapt op Demon!!
Neee geef mij maar Demon ik ben daar dik tevreden over!!

??

Re: DEMON internet

Ongelezen bericht door ?? »

daddycrash: heb je al geprobeerd om je modem te resetten? (stekker eruit - stekker erin). Dat wil nog wel eens helpen, omdat een modem ook nog wel eens rare dingen wil gaan doen (bijvoorbeeld op een te lage snelheid syncen). Helpt dat niet, is het wellicht raadzaam om eens de helpdesk te bellen?

Gesloten