LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sijsje

Planet

Ongelezen bericht door sijsje »

Als ADSL-gebruiker kan internetten u ongetwijfeld niet snel genoeg gaan. Dan hebben wij nu goed nieuws voor u: uw ADSL Standard-abonnement krijgt extra vaart!

De snelheid om te downloaden gaat omhoog van 256 Kbit/s naar 384 Kbit/s. En zelf bestanden te versturen gaat maar liefst twee keer zo snel: van 64 Kbit/s naar
128 Kbit/s.

U hoeft helemaal niets te doen om van deze extra snelheid te profiteren. De telefooncentrale in uw buurt wordt in de loop van november aangepast en dan gaat alles vanzelf.

En misschien nog wel het allerbeste nieuws: deze extra snelheid is helemaal gratis! We wensen u veel internet-plezier.

Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Planet Internet

Gast

Re: Planet

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft u ook problemen met het afstuiten van een aansluiting bij Planet?
En kunt u zodoende ook niet overstappen? En willen ze ook nog dat u betaalt voor ongewenst gebruik? En duurt het al meer dan een jaar?

Dan heb ik slecht nieuws: U KOMT NOOIT MEER VAN PLANET AF

Planet wist alle steekhoudende en belastende correspondentie automatisch en is zo vriendelijk om een bureau in te huren om u geld afhandig te maken. Verhuis naar ginds of laat u door KPN van de telefoonlijn ontdoen. Daarna kunt u opnieuw proberen.

Oh ja, de levensverzekering dekt de schade niet.

Gast

Re: Planet

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik heb in augustus 2003 mijn adsl bij planet opgezegd en kreeg eerst van planet een brief dat ik op 1 oktober zou worden afgesloten, ondertussen kreeg ik ook van KPN een brief dat mijn ADSL zou worden verwijderd op 8 oktober (ook niet handig) . Op 4 oktober was mijn internet inderdaad weg oke 3 dagen later maar oke, mijn ADSL verbinding was pas op 14 oktober weg (via het wachtwoord van een kennis kon ik nog internetten) dus ik ben wel van Planet afgekomen zonder al te veel moeite nou had ik mij ook al aangemeld bij een andere provider (BBnet) die keurig op 24 oktober mijn nieuwe verbinding in werking stelde dus bij mij is alles goed gegaan bij Planet Internet

oom agent
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2003 03:15

Re: Planet

Ongelezen bericht door oom agent »

Ik had mijn ADSL lijn opgezegd, deze zou stoppen per 01-03-2003 maar na vele telefoontjes,veel ergenis en vele uren in de wacht staan bij de klantenservice is de ADSL lijn opgeheven per eind september 2003.
Planet heeft voor deze fout wel alle kosten van het abonement terug betaald van dat half jaar en heeft er ook voor gezorgd dat KPN dit ook heeft gedaan. Dus gewoon een half jaar gratis ADSL gehad.

Dit alles is voornamelijk gelukt toen ik het prive emailadres had bemachtigd van een hoge manager bij planet internet.En deze heel netjes had gemail over mijn probleem met planet internet.

Hierbij voor alle gedupeerden van planet internet het prive emailadres:

[email protected]

Heel veel succes,

Mario

Gast

Re: Planet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nu ook een probleem met Planet Internet en zal eens ff uitleggen waarom je een gratis telefoon van hun krijgt. Die Telefoon hadden wij hard nodig omdat wij door de voorbereiding voor de aansluiting van ADSL 13 dagen Telefonisch niet bereikbaar waren want ze hebben een aanvraag gedaan voor ADSL voor Analoog en niet voor ISDN. Ja nu denk je dat je bij KPN moet zijn ben ik ook geweest maar die kunnen niet bij de ruimte komen waar je moet zijn voor de aanlsuitingen voor ADSL. De provider waar ik de aanvraag heb gedaan kan dit alleen. Ze hebben wel onderzoek gedaan en ja het bleek toch de fout van Planet te zijn. Door dit hebben wij de opnening van ons bedrijf moeten uitstellen met 2 weken. Dus wij via onze advocaat een claim gestuurd naar planet hebben ze hem afgewezen en doorgestuurd naar KPN. KPN heeft toen weer onderzoek gedaan en wat blijkt dat Planet aansprakelijk gesteld kan worden, maar omdat wij al van het kastje naar de muur worden gestuurd is KPN toch bereid om uit coulance de helft van de schade te vergoeden. En de klachten afdeling van Planet is telefonisch niet te bereiken dus heb ik vandaag een stuk of 10 mailtjes gestuurd met het verzoek om mij te bellen naar [email protected] en ja ik werd net gebeld (5 minuten na de mailtjes). Ze hebben me gebeld en gaan het nu uitzoeken nadat ik had gedreigd hen te dagvaarden. Mijn advocaat zij dat de kosten voor het geding hoger waren dan de claim en ik de kosten moet betalen als ik verlies. Ik wil dat risico nemen , omdat het hier om een Principe kwestie gaat en iemand moet die lui toch eens hardhandig aanpakken. Oh ja en wat nog handiger is voor mensen die klachten hebben is bellen naar die afdeling, je krijgt dan eerst de receptie aan de telefoon en je moet je klantnummer doorgeven en duidelijk vermelden dat je dossiar bij de alfdeling klachtenafhandeling ligt en als ze vragen om de persoon die je dossier behandeld zeg je gewoon dat je de naam niet weet anders verbinden ze je niet door naar die afdeling. Het nummer is 033-4540400. Ogh en wat ook helpt is een nette mail sturen naar een hoge manager bij Planet [email protected]
Jullie horen nog wel hoe het is gegaan.
Ik vind het in ieder geval goed dat KPN de helft van de schade vergoed 370euro.

Gesloten