Mijne Heren,
Nadat mijn echtgenoot naar Australie`is vertrokken d.d22 Mei en ik de echtscheiding heb aangevraagd.12 Mei d.d
Ben ik al vanaf Juni bezig om de gegevens te veranderen bij Multikabel,
heb hun mijn eigen gironummer doorgegeven .
Daar ik in het begin m,n ex echtgenoot niet kon bereiken ,probeerde ik bij Multikabel de veranderingen er door te krijgen, maar iedere keer kreeg ik te horen dat er nog iets betaald moest worden.
Zelfs vandaag acht maanden later nog steeds het zelfde verhaal en nu hebben ze wel alle benodigde papieren ...... Nu krijg ik te horen dat er nog Drie Euro open staat en dat ze de betaling over Februari niet hebben kunnen incasseren!!!Allemaal leugens er staat geld genoeg op de rekening en er is zelfs geld terug gestort!!!
Ik snap er niets meer van en ben ten einde raad kunt U mij helpen ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VERANDERING VAN GEGEVENS +BANKREKENING BIJ Multikabel
Re: VERANDERING VAN GEGEVENS +BANKREKENING BIJ Multikabel
wat kunnen wij hier aan doen? NIKS PRECIES