Mensen let op: Er is een oplichter actief die via Kamernet fictieve kamers verhuurt op mooie plekken in het centrum van Amsterdam en geinteresseerden vervolgens doorverwijst naar Kamerspotter. Ik weet dat dit fictieve kamers zijn, omdat ik deur aan deur ben gegaan toen hij een kamer aan Rusland verhuurde. Gezien het feit dat deze straat in het centrum maar een paar panden had waar dit van toepassing zou kunnen zijn, wist ik al snel hoe laat het was. Zijn handelswijze herken je aan het volgende:
Omschrijving op kamernet is heel beperkt maar aanlokkelijk om te reageren. De kamerprijzen schommelen telkens rond de €600 per maand met enkele tientjes voor GWE. Vervolgens antwoordt hij met:
Hallo,
Voor de studio aan Rusland in Amsterdam mag je bellen
Groetjes MT 0640453003
Wanneer je hem dan eindelijk aan de telefoon krijgt doet hij alsof hij het erg druk heeft en aan het werk is. Of je morgen na zessen even terug kan bellen. Dit gaat eindeloos door totdat hij zegt dat je even een account moet aanmaken op kamerspotter. Wanhopig als mensen zijn doen ze dit ook. Deze man weet niet van ophouden en plaatst elke week / 10 dagen een nieuwe aanlokkelijke kamer op kamernet met elke keer een andere naam en telefoonnummer. Vervolgens reageren hier tientallen zoniet honderden mensen op. TRAP HIER NIET IN!! Misschien een taak voor politie / justitie om na te gaan in hoeverre er fraude wordt gepleegd door kamerspotter.nl en waar het geld van de inschrijvingen naartoe gaat.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KAMERSPOTTER OPLICHTER
Re: KAMERSPOTTER OPLICHTER
Sorry, maar ik kan de oplichting hier Niet echten herkennen.thomas_Amsterdam schreef:Mensen let op: Er is een oplichter actief die via Kamernet fictieve kamers verhuurt op mooie plekken in het centrum van Amsterdam en geinteresseerden vervolgens doorverwijst naar Kamerspotter. Ik weet dat dit fictieve kamers zijn, omdat ik deur aan deur ben gegaan toen hij een kamer aan Rusland verhuurde. Gezien het feit dat deze straat in het centrum maar een paar panden had waar dit van toepassing zou kunnen zijn, wist ik al snel hoe laat het was. Zijn handelswijze herken je aan het volgende:
Omschrijving op kamernet is heel beperkt maar aanlokkelijk om te reageren. De kamerprijzen schommelen telkens rond de €600 per maand met enkele tientjes voor GWE. Vervolgens antwoordt hij met:
Hallo,
Voor de studio aan Rusland in Amsterdam mag je bellen
Groetjes MT 0640453003
Wanneer je hem dan eindelijk aan de telefoon krijgt doet hij alsof hij het erg druk heeft en aan het werk is. Of je morgen na zessen even terug kan bellen. Dit gaat eindeloos door totdat hij zegt dat je even een account moet aanmaken op kamerspotter. Wanhopig als mensen zijn doen ze dit ook. Deze man weet niet van ophouden en plaatst elke week / 10 dagen een nieuwe aanlokkelijke kamer op kamernet met elke keer een andere naam en telefoonnummer. Vervolgens reageren hier tientallen zoniet honderden mensen op. TRAP HIER NIET IN!! Misschien een taak voor politie / justitie om na te gaan in hoeverre er fraude wordt gepleegd door kamerspotter.nl en waar het geld van de inschrijvingen naartoe gaat.