Klacht T-mobile

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Chelsiiieee
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2023 12:41

Klacht T-mobile

Ongelezen bericht door Chelsiiieee »

Beste Radar,



Ik heb sinds februari al een klacht lopen bij T-mobile met geen resultaat.

Hieronder mijn klachtbrief:

Beste T-Mobile,



Helaas na gang van zaken voel ik mij genoodzaakt om officieel een klacht in te dienen.



Februari heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice over problemen met mijn 5g internet. Dit viel toen af en toe weg. Nu een paar maanden later valt mijn internet continu weg, het gaat om telefoonnummer 06-211

Ik heb telefonisch contact gehad met een jongeman die vroeg of ik 1 dag tijden bij wou houden wanneer ik geen internet had. Dit heb ik netjes gedaan en meneer zou de volgende dag rond dezelfde tijd terugbellen. Helaas niet gebeurd. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld en aangegeven dat ik nog niet teruggebeld was, de dame aan de telefoon maakte een notitie voor haar collega dat ze mij moesten terugbellen. Nu 26-06 ben ik nog steeds niet terug gebeld.

Hieronder de tijden wanneer mijn internet wegvalt(bijgehouden op 19-06-2023):



10:55

12:35

12:40

13:00

16:52

18:45

11:27

11:33

16:32



Ik ben al sinds februari bezig met deze klacht en u begrijpt vast dat ik er klaar mee ben. Mocht hier wederom niks mee gedaan worden stap ik naar de consumenten bond en neem ik juridische stappen. Ik betaal namelijk maandelijks ruim 60 euro voor eindeloos internet, en jullie zijn hiermee in gebrekkig stelling van het contract en kan ik dus het contract ook rechtsgeldig beëindigen. Ik hoop dat er een oplossing komt en anders zal ik deze stappen moeten ondernemen.



Met vriendelijke groet,





Hieronder data waarop ik contact heb gehad(alleen vanaf juni)

Telefonisch;
15-06 11:06
16-06 15:19
19-06 10:18
23-06 14:07
31-06 13:34
03-08 11:28 hier is mij verzocht drie dagen bij te houden waarbij mijn 5G wegvalt netjes bijgehouden, en ik zou teruggebeld worden. Want niet gebeurde dus ik ben naar de T-Mobile winkel te Doetinchem gegaan, daarover meer.
22-08 16:50 onwetende klantenservice medewerker aan de lijn zal alleen doorgeven dat ik wordt teruggebeld.
22-08 nadat ik had opgehangen ik het vorige gesprek kreeg ik een sms te bellen met mijn casenummer dit gedaan en kreeg dezelfde vragen in de vorige contact momenten zoals heb je al een kruistest gedaan (ja) heb je het overal (ja) en kan je dan wel bellen (ja) (Ook hebben we mijn vriend zijn simkaart in mijn telefoon gedaan, hij zit bij KPN en had gewoon 5G op de locaties dat ik het niet heb)
Vandaag 24-08 gebeld met mijn klacht onder de noemer abonnement opzeggen dit als tip van jullie winkelmedewerker. Ik kreeg iemand van sales aan de lijn die niet kon opzeggen voor mij maar verbond mij door met iemand die dat wel zou kunnen. Niet dus. Deze meneer zei alleen dat het hogerop lag en ik moest afwachten tot ik teruggebeld werd maar wat dus nooit gebeurd. Ik moet wachten tot 27-08
Winkels;

Zaterdag 19-08. Mijn klacht uitgelegd aan de twee medewerkers 1 van de 2 jongens heeft gebeld met de klantenservice, de afspraak is gemaakt dat ik aankomende week teruggebeld zou worden door T-Mobile anders zouden de heren mij de zaterdag erop helpen te ontbinden.
Vandaag 24-08. Andere medewerker gesproken dan zaterdag, kon mij niet helpen ik moest bellen onder de noemer abonnement opzeggen en dan zou ik de juiste aan de lijn krijgen (niet dus).
Bijgehouden tijden Twee dagen:




Vrijdag 11 aug

8:07 Doetinchem
9:10 Doetinchem centrum
11:10 Doetinchem centrum
12:09 Wehl
13:52 Wehl
15:15 Wehl
17:32 Wehl
19:32 Wehl
21:43 Doetinchem


Zaterdag 12 aug

04:54 Doetinchem
10:31 Brugge België
12:32 Brugge België
16:16 Brugge België
21:12 Brugge
België
21:45 Brugge België
(Al deze regio s vallen onder de dekkingskaart van T-Mobile)



<verwijderd door moderator>

NeoDutchio
Berichten: 12354
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Klacht T-mobile

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent hier niet bij Radar, maar op het forum waar vrijwilligers mensen proberen te helpen.

Wat in uw geval van belang is is de oorzaak van de problemen. Is dat omdat T-mobile in gebreke blijft, of omdat uw telefoon storing heeft. Heeft u uw simkaart al eens in een andere telefoon geprobeerd? Pas als de zekerheid er is dat T-mobile in gebreke is, dan kunt u rustig ontbinden. Dat hoeft dus geen maanden te duren.

Seinhuis
Berichten: 2386
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klacht T-mobile

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Wat u niet vermeld is hoe lang 5G weg valt.

5G heeft geen landelijke dekking (90%). Als 5G weg valt, neemt 4G automatisch over (als het goed is). Gebeurt dat ook?
Als 4G het over neemt dan is bij kortstondig uitval van 5G geen probleem.


U kunt contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Eventueel kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

Plaats reactie