Hallo,
Op 19 oktober een nieuwe aanvraag gedaan bij KPN, betreft internet plus bellen en interactief tv.
Bij de aanvraag werd ik prima geholpen, uiteraard ze hebben een nieuwe klant!
Ik zit midden in een scheiding en keurig gevraagd of ik een contractsovername moest doen f dat ik een nieuwe aanvraag moest doen.
Het antwoord was een nieuwe aanvraag.
Ik moest mijn nummer behouden dat was geen probleem er zou dan een nummerportering plaatsvinden.
Ik kreeg keurig een bevestiging en daar ging het al mis.
Bij Interactief TV had ik een draadloze kastje aangevraagd dit zou €40,- kosten.
Na een paar dagen stond de postode voor de deur en die gaf aan dat het €60,- zou kosten, ik heb het geweigerd en KPN gebeld.
Ja dat was volgens hun idd mis gegaan, Excuses. Ik in de veronbderstelling dat het dus €40,- zou kosten.
Nee, ik kreeg te horen dat het €80,- ging kosten.
Hiervan een klacht ingediend en ten slotte kreeg ik €20,- tegemoetkoming!
Afijn dan zijn we er nog niet, paar dagen daarna word er overdag gebeld en word en aan de oppas het volgende doorgegeven.
Kun jij mevrouw doorgeven dat wij de aansluiting niet kunnen realiseren, het nummer kan niet meegenomen worden en tot 7 december heeft zij geen aansluiting, klik piep piep.
1. Heb ik duidelijk aangegeven dat ik een mobile nummer heb waar ze mij overdag op moeten bellen aangezien ik gewoon werk.
2. Ik heb een bevestiging dat ik gewoon met het nummer 015-2622707 een nieuwe aansluiting krijg!
3. Na de 1e de klacht word ik door de support groep gewoon uitgelachen! Mijn probleem niet die van hun, Ik had toch kunnen weten dat dat niet kan??? Nu vraag ik jullie hoe kan ik dit nu weten dan?? Op het moment van de aanvraag is mij verteld dat het kon, ik ben geen deskundige.
4. 2e keer bellen 0900-0422 €0,10 eurocent per minuut! En ja ik werd goed geholpen het lag bij de escalatiedesk en eer werd alles aan gedaan ik zou vorige week terug gebeld worden.
5. Gisteren maar zelf gebeld omdat ik niks heb vernomen. En weer 0900-0422 €0,10 per minuut. Meneer kon niks vinden en ik zou weer naar de beruchte support groep doorverbonden worden. Ja, mij klacht was niet in behandeling genomen, klopt is.
Daar kon mevrouw niks aan doen ze hebben een achterstand aan klachten van 8 dagen en ik moest maar geduld hebben! Het was niet belangrijk genoeg want het was maar een gewone klacht! En als het echt belangrijk was dan had KPN er wel een escalatie van gemaakt! Op 16 november zou er volgens de schriftelijke bevestiging van KPN een oplevering plaatsvinden en ik belde op 14 november. Ik was niet belangrijk genoeg!!!
En als slagroom op het toetje kreeg ik te horen: u kunt toch niet meer van uw aansluiting af. Ik compleet uit me plaat! En de medewerker lacht mij gewoonweg uit en zegt zonder onze afdeling kun je toch niks en houd mij aan de lijn zonder ook maar wat te zeggen. Ik hallo hallo en ze verbreekt lachend de verbinding!
Hoe kom ik hier vanaf, 16 november morgen dus zit ik zonder aansluiting,internet en tv. Met 2 kinderen in huis die geen tv kunnen kijken en ik heb mijn aansluiting en internet voor mijn werk nodig, En ik krijg nergens antwoord! Zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld!
Schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Advertentie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn
-
- Contacteer:
Re: kpn
Ik snap deze toevoeging niet..Ramsa003 schreef: Advertentie
mijn ervaring met de kpn:
OOk ik heb de kpn kennen geleerd als onbetrouwbaar , onduidelijk en ongelooflijk star . Ze hadden een, moet gezegd worden leuke aanbieding ,met het overgaan naar 3 in 1 . Nl een sony Led tv voor € 400.00
Maar de belofte zijn ze nooit nagekomen de bestelling via internet hadden ze nooit ontvangen zeggen ze .... Dus na een aantal dagen niks horen gebeld Zegt de dame je kunt ook bij mij bestellen dus zo gedaan ook .nog duidelijk aangegeven dat de deal alleen doorging als de TV ook leverbaar zou zijn !!
krijg ik uiteindelijk een telefoontje dat de Tv niet doorging omdat de abonnement via een andere afdeling was gedaan ......???? Er is mi maar 1 kpn .
Ik ben woedend teleurgesteld .mijn integriteit is aangetast!
Helaas zit ik een jaar vast aan dat abonnement Want ik ben te moe om nog verder te gaan strijden met deze starre incompetente organisatie .Dus is denk ik van hun kant de actie geslaagd maar ik ben wel weg de 1e dag dat het mogelijk is .want ik heb het idee dat ze geen tv 's leveren
BTw de factuur was wel in 5 dagen voor elkaar !
Meer mensen deze ervaring??
OOk ik heb de kpn kennen geleerd als onbetrouwbaar , onduidelijk en ongelooflijk star . Ze hadden een, moet gezegd worden leuke aanbieding ,met het overgaan naar 3 in 1 . Nl een sony Led tv voor € 400.00
Maar de belofte zijn ze nooit nagekomen de bestelling via internet hadden ze nooit ontvangen zeggen ze .... Dus na een aantal dagen niks horen gebeld Zegt de dame je kunt ook bij mij bestellen dus zo gedaan ook .nog duidelijk aangegeven dat de deal alleen doorging als de TV ook leverbaar zou zijn !!
krijg ik uiteindelijk een telefoontje dat de Tv niet doorging omdat de abonnement via een andere afdeling was gedaan ......???? Er is mi maar 1 kpn .
Ik ben woedend teleurgesteld .mijn integriteit is aangetast!
Helaas zit ik een jaar vast aan dat abonnement Want ik ben te moe om nog verder te gaan strijden met deze starre incompetente organisatie .Dus is denk ik van hun kant de actie geslaagd maar ik ben wel weg de 1e dag dat het mogelijk is .want ik heb het idee dat ze geen tv 's leveren
BTw de factuur was wel in 5 dagen voor elkaar !
Meer mensen deze ervaring??
Geachte mensen,
Heb okt.2010 internet abon. afgesloten via internet bij kpn, voor een dongel. Eerste 6 maanden actie 10,/ euro p-maand, daarna 19,95. De 1e 2 maanden geen verbinding,maar dat hebben ze verholpen. Vanaf januari 4 maanden lang 10,p-maand betaald, echter eind april 1600, euro mei 800,. Ik heb na de eerste factuur meteen gebeld, en werd afgepoeierd, volgens de gegevens heeft u het zo veel van internet gebruik gemaakte, en zodoende de rekening.
Om een specificatie gevraagd, dat klopt, maar ik dat helemaal niet gebruikt, er staat op een dag voor 404, euro aan internet gebruik. Een aantal keren nog een keer gebeld, maar kreeg maar geen leidinggevende of manager aan de lijn, dat kon niet. Naderhand in juli kreeg ik een brief van een deurwaarderskantoor dat ze het dossier van mij hadden ontvangen, en ik moest betalen, met nog 350, euro erbij. weer een reeks brieven heen en weer. Echter geen baat, ik moest maar een betalingsregeling treffen, anders werden me de kosten opgejaagd elke keer, en het werdt in totaal eind augustus 2815, euro. Dan zet je je handen in je haar, geen kant om op te gaan.
Een prodeo advocaat gevraagd om de zaak te bestuderen, kreeg ik ook een negatieve bericht waar de advocaat op zijn beurt zegt, je moet met harde bewijzen komen. Ik heb het helemaal niet gebruikt, hoe moet ik dit bewijzen. Ik heb de dame van kpn ook een hele logische vraag gesteld, u betaald 4 maanden lang 10, euro en opeens een factuur van 160 x meer, vind u dit normaal. Dat was normaal en moest dit maar betalen. Ik weet niet meer in welke richting ik in moet gaan.
Volgens de kb´s klopt de rekening. Ik ben hier misleid, en heb ook geen melding of een waarschuwing gekregen, waar ik op dat moment een actie kon nemen. Ik zou graag uw hulp willen inschakelen, en toch een luisterend oor willen.
Heb okt.2010 internet abon. afgesloten via internet bij kpn, voor een dongel. Eerste 6 maanden actie 10,/ euro p-maand, daarna 19,95. De 1e 2 maanden geen verbinding,maar dat hebben ze verholpen. Vanaf januari 4 maanden lang 10,p-maand betaald, echter eind april 1600, euro mei 800,. Ik heb na de eerste factuur meteen gebeld, en werd afgepoeierd, volgens de gegevens heeft u het zo veel van internet gebruik gemaakte, en zodoende de rekening.
Om een specificatie gevraagd, dat klopt, maar ik dat helemaal niet gebruikt, er staat op een dag voor 404, euro aan internet gebruik. Een aantal keren nog een keer gebeld, maar kreeg maar geen leidinggevende of manager aan de lijn, dat kon niet. Naderhand in juli kreeg ik een brief van een deurwaarderskantoor dat ze het dossier van mij hadden ontvangen, en ik moest betalen, met nog 350, euro erbij. weer een reeks brieven heen en weer. Echter geen baat, ik moest maar een betalingsregeling treffen, anders werden me de kosten opgejaagd elke keer, en het werdt in totaal eind augustus 2815, euro. Dan zet je je handen in je haar, geen kant om op te gaan.
Een prodeo advocaat gevraagd om de zaak te bestuderen, kreeg ik ook een negatieve bericht waar de advocaat op zijn beurt zegt, je moet met harde bewijzen komen. Ik heb het helemaal niet gebruikt, hoe moet ik dit bewijzen. Ik heb de dame van kpn ook een hele logische vraag gesteld, u betaald 4 maanden lang 10, euro en opeens een factuur van 160 x meer, vind u dit normaal. Dat was normaal en moest dit maar betalen. Ik weet niet meer in welke richting ik in moet gaan.
Volgens de kb´s klopt de rekening. Ik ben hier misleid, en heb ook geen melding of een waarschuwing gekregen, waar ik op dat moment een actie kon nemen. Ik zou graag uw hulp willen inschakelen, en toch een luisterend oor willen.
Hoi, ongelovelijk hoeveel mensen nog in de zooi van KPN intrappen, maar buiten dat.Faruk schreef:Geachte mensen,
Als je pc met dongel bv om de tien minuten je mail controleert op de achtergrond, dan gaan daar heel wat MBtjes inzitten.
Gewoon internetten van pagina naar pagina is ook downloaden.
Je zou zelf in de geschiedenis van je internet gedrag kunnen kijken of jij op genoemde data van KPN online bent geweest?
En ja ik denk als je geen regeling treft je het gaat verliezen.
en ja jij had wel internet in de bus en in de trein, maar dat kost wat.
Suc6 ermee.