LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LEXA.NL belazerd de boel!
LEXA.NL belazerd de boel!
BETAAL NOOIT AAN LEXA.NL!!!
Na het inschrijven bij lexa.nl, een betaling gedaan van 44,85euro voor een abbonement van 3 maanden.
Tot daar nog geen problemen, totdat ik vanmorgen mijn bankafschrift zag er er 5 keer 38,85eu en 1 keer 44,70eu. DIT IS TOTAAL 238,95euro!!!!! van mijn rekening gehaald, uit het niets. en ik kan het niet stoneren. Hun klanten service is buiten gebruik.
Hoe ga ik in godsnaam deze 238,95eu terug krijgen????
Na het inschrijven bij lexa.nl, een betaling gedaan van 44,85euro voor een abbonement van 3 maanden.
Tot daar nog geen problemen, totdat ik vanmorgen mijn bankafschrift zag er er 5 keer 38,85eu en 1 keer 44,70eu. DIT IS TOTAAL 238,95euro!!!!! van mijn rekening gehaald, uit het niets. en ik kan het niet stoneren. Hun klanten service is buiten gebruik.
Hoe ga ik in godsnaam deze 238,95eu terug krijgen????
Laatst gewijzigd door mikeista op 28 sep 2012 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: LEXA.NL belazerd de boel!
Ik heb ook zoiets meegemaakt !
Had een proefmaand genomen voor 4,95 en nu halen ze al 2 keer 24,95 van mijn bankrekening.
Dat kan toch niet zomaar ! Daar moet toch iets te doen tegen zijn !!
dotje56
Had een proefmaand genomen voor 4,95 en nu halen ze al 2 keer 24,95 van mijn bankrekening.
Dat kan toch niet zomaar ! Daar moet toch iets te doen tegen zijn !!
dotje56
Dat is toch een datingsite ? Bedankt, ik heb al een vrouw. ruilen ze ook in ?
Hahahasjoegel schreef:Dat is toch een datingsite ? Bedankt, ik heb al een vrouw. ruilen ze ook in ?
Laat het haar maar niet lezensjoegel schreef:Dat is toch een datingsite ? Bedankt, ik heb al een vrouw. ruilen ze ook in ?
Alleen zonder al te veel gebruikerssporen.sjoegel schreef:Dat is toch een datingsite ? Bedankt, ik heb al een vrouw. ruilen ze ook in ?
Sorry Er zitten wel wat gebruikssporen op. Nieuw is ze niet maar wel netjes onderhouden.
Tweede hands dusNieuw is ze niet maar wel netjes onderhouden
En wat wil je dan hebben, een stuk jonger ?sjoegel schreef:Dat is toch een datingsite ? Bedankt, ik heb al een vrouw. ruilen ze ook in ?
Wat dacht je ervan om het incasso terug te laten boeken. Dit kan online bij bank en giro.