LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding bij aanbieding wanadoo ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
renek
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2004 14:10

Misleiding bij aanbieding wanadoo ADSL

Ongelezen bericht door renek »

:mrgreen: :shock: In Februari 2004 ben ik ingegaan op een aanbieding van Wanadoo: ADSL direct met gratis modem etc. Op het aanmeldscherm kon ik iezen uit zowel een gratis ethernetmodem of een gratis USB modem. Ik heb gekozen voor het ethernetmodem, waarna Wanado in mei vrolijk 80 euro van mijn rekening afboekte. Het ethernetmodem was namelijk alleen gratis bij de drie andere aanbiedinge van Wanadoo. Nu weigert Wanadoo het modem in te ruilen voor het gratis USB modem, ondanks mijn wekelijkse klachten hierover. Wie heeft hier nog meer mee te maken gehad??

Gast

Re: Misleiding bij aanbieding wanadoo ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

Tik als zoekterm 'wanadoo' in en lees de volgende onderwerpen er maar eens op na:

"WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE"

"Casema/Wanadoo verlaagt snelheid nieuwsservers"

"Neem geen abonnement bij Wanadoo!"

"wanadoo"

"Nog meer Wanadoo ellende"

Wanadoo "klanten-wegloop-service"

"opzegging abonnement wanadoo"

En zo gaat de lijst nog wel even door... :roll:

Bob Schurkjens

Re: Misleiding bij aanbieding wanadoo ADSL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Extreem vervelend, dat Wanadoo. De helpdeskmedewerkers zitten in een externe belfabriek in Zoetermeer. Opdrachten die je als klant opgeeft worden verkeerd of helemaal niet uitgevoerd. Informatie die wordt gegeven klopt niet. Echt bar slecht. Inmiddels heb ik Tiscali. Daar wordt ook op gescholden maar ik was wel binnen een week aangesloten; believe it or not. Loopt totnutioe gesmeerd en is erg goedkoop: 2mbps voor eur 25 per maand.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Misleiding bij aanbieding wanadoo ADSL

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en word daarom gesloten.

Met vriendelijke groet TROS Radar

Gesloten