LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe zoekmachine cuil.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
S.

Nieuwe zoekmachine cuil.com

Ongelezen bericht door S. »

Met de belofte dat je hier meer mee kunt vinden dan met google. Wat niet zo is, want ik kan mijzelf niet terugvinden. :cry: En met google wél!

Probeer maar:

www.cuil.com

TdeHond

Re: Nieuwe zoekmachine cuil.com

Ongelezen bericht door TdeHond »

132 item op mijn alias gevonden, niet slecht voor een beginnende zoekmachine :)

Jammer dat ik geen optie zie om de zoekactie te beperken naar Nederland, zoals bij google.

Specifieke interesse: hier kon niets over gevonden worden, terwijl Google dat wel kan

djmaze

Ongelezen bericht door djmaze »

2,961,009 results for djmaze
Niet slecht!

Google heeft er maar 398.000

S.

Ongelezen bericht door S. »

Hmmm, ik heb gezocht op mijn echte naam :P . Dat lijkt me de ultieme test, en via google is mijn hyves-pagina en inschrijving bij schoolbank.nl terug te vinden.
Maar niet bij cuil.
Ook wanneer je je naam tussen " zet dan trekt hij hem uit elkaar en zoekt op voor- en achternaam.

Wim2007

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Met de belofte dat je hier meer mee kunt vinden dan met google. Wat niet zo is, want ik kan mijzelf niet terugvinden.
Gewoon de zoveelste zoekmachine op de markt (met bijbehorende mediahype). Zoekmachines als Clusty en Ixquick doen gewoon hetzelfde zonder een overdaad aan verwijzingen.

http://clusty.com/
http://www.ixquick.com/

Gesloten