sinds kort heb ik last van een rare phenomeen. mijn standaard browser is Mozilla Firefox. ik gebruik Internet Explorer 8 nooit alleen bij de RTL site wanneer ik een video wil bekijken. dat heeft mee te maken dat RTL Silverlight gebruikt. maar deze ''Flash'' programma van microsoft werkt voor geen meter in Firefox.
de mogelijke beschuldigen gegens microsoft of mozilla voor het niet compatibel maken van de software laat ik hier buiten.
maar wat mij het meeste stoort is dat ik geen enkele reclame krijg voorgeschoteld wanneer ik de Internet Explorer gebruik. hoe hard ik mijn best doe om zoveel mogelijk filmpjes te open. Maar bij Firefox krijg bij het open van video gelijk reclame filmpje voorgeschoteld maar dan niet het video dat ik wil kijken!!
ik zou willen vragen of meerdere mensen hier last van hebben of jullie het kunnen reproduceren?
PS. sorry voor mijn slechte grammatica
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online reclame op RTL.nl
Re: Online reclame op RTL.nl
ik heb het over de reclame die afspeelt by het streamen van RTL nieuws video's
de normale reclame troep op site heb ik allemaal geblokkeerd door middel van de bekende addons :/
als je niks te melden heb moet ook niet gaan staan posten
de normale reclame troep op site heb ik allemaal geblokkeerd door middel van de bekende addons :/
als je niks te melden heb moet ook niet gaan staan posten