LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange part zoveelste miljoen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Orangemoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2008 10:43

Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door Orangemoe »

Ja ja ook ik ben erin gestonken bij Orange.
Ik had ADSL van KPN maar vond de bedragen erg hoog en aangezien ik de lijn alleen maar voor internet gebruik is dat een beetje zonde geld.
Dus even kijken en dom dom dom ik kom op Orange uit.
Nu wij vanuit huis werken en vanuit daar 2 bedrijven erbij hebben is internet nogal van levensbelang.
Maar goed we denken laten we voor de zekerheid maar een buffer inbouwen en laten we de kpn eind van de maand maar afsluiten want volgens de brief gaat het Orange internet pas in zodra je het instaleerd.
Niet gek toch ! Ideaal !
Maar want doen de geniale breinen van Orange die caimen gelijk de lijn ( en die moet KPN geven want anders krijgt men boete van OPTA) sturen niets op, en laten uiteraard niets meer van zich horen.
De ene meest geweldig smoes en andere leugen achter elkaar, zou er eigenlijk een boek van moeten schrijven maar goed.
Komt er eigenlijk op neer dat ze helemaal niet klaar zijn voor de internet in ons gebeid.
Nu verliezen wij geld, en zijn onbereikbaar. De ene uhh na ander uhh daar gaat je bloed van koken.
Iemand die daadwerkelijk iets weet kunnen ze zgn niet mee doorverbinden ( wat moet je in godsnaam met callcenter als ze toch niets weten !! Ow ja geld vangen want kost zwaar knaken).
Elke dag gaat er een brief heen en een fax etc krijg een standaard briefje terug en toedeloe.
Het fatsoen om uberhaupt contact op te nemen heeft men niet bij dat bedrijf, en de moed om te zeggen dat ze iets fout hebben gedaan kennen ze al helemaal niet !!
Het is een assiocaal bedrijf, beginnen hun contract met een contractbreuk, leugens en totaal geen service !
Mensen weews verstandig blijf er aub weg scheeld u uren lang bellen en domme smoezen aanhoren en een hoge bloedruk.
BLIJF ER WEG !!

Dick Vleder
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2008 16:17

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door Dick Vleder »

Typische misplaatste hollandse ondernemerszuinigheid, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.....

Erg dom om je bedrijf aan een simpel consumentenabonnementje te hangen zonder enige garanties over de uptime !!!

Iets meer geld uitgeven aan een echt zakelijk abonnement en dit was nooit gebeurd, ik heb echt geen medelijden.

http://www.bbeyond.nl/

richard260779
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:34

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door richard260779 »

Dick,

Ik vind jou erg vervelend en te persoonlijk worden. Doe ik nu ook even naar jou toe, maar ik zie zo je reacties en dat is te persoonlijk. Nog één keer zo benaderen en ik rapporteer je bij de site admins.
Lees de voorwaarden van het forum svp. Dit is een persoonlijke aanval van je, dus nu svp stoppen hiermee... mensen melden niet zomaar berichten hier, graag rekening mee houden.

Ja, er wordt veel geklaagd over Orange, maar ik heb zelf ervaren dat het goed en fout kan gaan. Ik ben weer online gelukkig, redelijk snel nog, maar ik snap ieders reactie gezien de vaak onprofessionele hulp van Orange. Ik moet toegeven dat Orange ook goed doet, zoals bij mij afgelopen week, maar daarvoor ging het helemaal fout. Ik denk bij alle providers hetzelfde liedje...

Mvg,
Richard

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door pvd »

Het komt hard aan, maar Dick Vleder heeft wel gelijk. De producten van Orange zijn in principe bedoeld voor particulieren. Als u een bedrijf aan huis heeft, had u achteraf beter een zakelijk abbonement af kunnen sluiten.

Ik snap best dat dit op dit moment geen oplossing is. U kunt Orange een aangetekende brief sturen. Vermeldt dat u binnen 14 dagen internet werkend wil hebben. Meldt ook dat u ze anders in gebreke stelt (ze leveren immers niet) en dat u dan het abbonement om deze reden beeindigd.

Ik vrees echter voor u dat dit een langdurig proces wordt.

groet,
pvd

richard260779
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:34

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door richard260779 »

Hij is al orangemoe....

Ik geef ook toe dat Dick Vleder gelijk heeft, maar doe dat in andere bewoording...

Het is al vervelend zat als je met je handen in het haar zit... toch?

Ik wens orangemoe wel veel sterkte...

Orangemoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2008 10:43

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door Orangemoe »

Afgezien dat ik een particulier of zakelijke aansluiting heb doet hier helemaal niet toe ter zake heer Vleder.
Ik werk gewoon thuis voor een bedrijf meerendeel van de dag omdat de bedrijf een eind uit de buurt zit.
Dus zoals zovele van je reacties raakt het weer kant nog wal.
Had ik een zakerlijke verbinding genomen had ik hetzelfde probleem gehad, en om nou een dure abo te nemen voor email heeft niets met zuinigheid te maken maar met gezond verstand.
Orange heeft fouten gemaakt en wordt tijd dat ze daar wat aan doen en erkenning geven.
Het is daar gewoon een zooitje de ene liegt nog harder dan de ander maar goed zal ook wel aan mijn zuinigheid liggen he.
Tis er een zooitje

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Orange part zoveelste miljoen

Ongelezen bericht door pvd »

Bij zakelijke contracten hebt u over het algemeen recht op een hogere schadevergoeding bij een niet werkende verbinding. Dat stimuleert internetproviders extra om de boel goed werkend te maken, anders kost het hen teveel geld.

Zoals hier op het forum te zien is, is orange niet de enige waar het een zootje is.......

Ik wens u succes met de ingebrekestelling. Oh ja, vraag uiteraard uw betaalde abbonementsgeld terug.

pvd

Gesloten