je weet dat leggen met die andere "g" is?? Voegt weliswaar niks toe aan de discussie... maar toch...
Hoe zit het trouwens met het behouden van de @hccnet.nl e-mail adressen? Gaan die tzt ook verdwijnen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overname HCCNet door XS4ALL
Re: Overname HCCNet door XS4ALL
als er iets mis gaat met het last yard gedeelte, wordt dit door kpn kosteloos opgelost...
XS4all is een peperdure provider.
Bij vergelijkbare providers kan men momenteel op een ADSL2+ aansluiting ongeveer 540 - 600 euri per jaar in de zak houden.
Bijv. www.speedxs.nl 10Mb/1Mb voor Eur. 29,95 p.m.
Bij vergelijkbare providers kan men momenteel op een ADSL2+ aansluiting ongeveer 540 - 600 euri per jaar in de zak houden.
Bijv. www.speedxs.nl 10Mb/1Mb voor Eur. 29,95 p.m.
ach ja ik voeg wat toevoeg: ik onderstreep de machtspositie van de KPN en dat je niet inziet dat ik hiermee een stelling onderuithaal van iemand anders,.. kan ik ook niet helpen dat je mensen niet in hun waardes laat.Geplaatst op 11 Dec 2005 13:37 door Predicador
Voegt weliswaar niks toe aan de discussie... maar toch...
lees de faq ff.Hoe zit het trouwens met het behouden van de @hccnet.nl e-mail adressen? Gaan die tzt ook verdwijnen?