LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstap UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
FWDB

Overstap UPC

Ongelezen bericht door FWDB »

Ben al meer dan 3 weken bezig om over te stappen van de KPN naar UPC.
Er zijn 2 monteurs geweest (kosten voor UPC) en nu is ook de kabel in de straat kapot.
Tevens heb ik 3 weken geen telefoon (door UPC, want mijn abonnement bij KPN loopt nog!!). Moet ik wat regelen dan gebruik ik mijn mobiel. met alle kosten van dien!
Ook op mijn mail hoe we het nu gaan regelen geen antwoord gekregen. Een goede start dus met UPC.
FWDB

bprosman

Re: Overstap UPC

Ongelezen bericht door bprosman »

Daarom ben ik ook altijd een voorstander van een overbrugginsperiode. Eerst het nieuwe aan de praat, dan het oude opzeggen.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Als je abonnement bij KPN nog loopt, hoe kan het dan dat je geen telefoon meer hebt?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:Daarom ben ik ook altijd een voorstander van een overbrugginsperiode. Eerst het nieuwe aan de praat, dan het oude opzeggen.

Dit is juist, en bij de meeste mensen een geldkwestie, omdat je dan dubbele maanlasten hebt.
Maar dit is ook de veiligste manier om het zo te doen, om niet zonder te zitten.
CB schreef:Als je abonnement bij KPN nog loopt, hoe kan het dan dat je geen telefoon meer hebt?

Als UPC het heeft overgenomen is de verbinding met KPN verbroken.

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@FWDB,

Het spijt ons te vernemen dat uw overstap niet goed verloopt. Wij ontvangen graag uw gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is.

Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Laatst omhoog gehaald door FWDB op 31 mar 2012 16:12.

Gesloten