Huidige irritaties:

Nooit teruggebeld (3 verzoeken hiertoe van mijn kant)
Klachtenbrief geen reactie
Telefoonkosten EUR 150 (ik sta altijd standaard 5 tot 10 minuten in de wacht)
De kennis van de medewerkers van de helpdesk laat te wensen over.
Mails naar Helpdesk worden niet beantwoord. Je kan een mail sturen naar de Helpdesk, maar medewerkers wisten mij te vertellen dat deze mails nooit worden beantwoord en een reply met deze mededeling wordt natuurlijk niet verstuurd
Na al deze tegenslagen zou ik verwachten dat ik wat meer service zou krijgen, maar volgens mij mist Speedlinq een afdeling waar klachten worden afgehandeld. Nooit is er dan ook maar 1 poging gedaan om mij als klant tegemoet te komen.
Inmiddels heb ik een aangetekende brief gestuurd met de mededeling dat ik vanwege het in gebreke blijven van Speedlinq tot ontbinding wil overgaan. Natuurlijk eis ik ook mijn geld terug. Het slechte nieuws is dat Speedlinq zelfs de neiging heeft om niet op aangetekende brieven te reageren. Maar goed, hier geef ik het bedrijf dan nog maar even het voordeel van de twijfel. Ik wacht af.
Wie heeft er nog meer soortgelijke slechte ervaringen met de van Speedlinq??