Aan
Roxy,
Ik kan er niks aan doen, óf je werkt voor of bij Scarlet óf je krijgt wellicht betaald om dit te zeggen..??
Lees toch de prikborden..!! Ik ben nog niet ÉÉN positieve reactie op het HELE internet tegengekomen over die (mag ik niet zeggen..!!)
Mijn God, jouw reactie is dan de ENIGE "positieve" (vrij neutraal zelfs..)
ten die 100 duizenden negatieven...!!!
Weet je hoe het voelt, om van kwart VOOR 2 's middags tot (schiet mij maar lek, ik WAS toen nog dom..!!) kwart OVER 5 's middags....!!!! aan die (k*t)telefoon te hangen, 35 keer te zijn doorverbonden, naar die oer-vervelende muziekjes te moeten luisteren, NIEMAND die het antwoord weet, en als je dan opeens een klik hoort en denkt, aahh.., daar is iemand.., en de verbinding wordt dan
VERBROKEN...!!! Na 2 en een half uur en nekkramp...!!! WÉÉT JE HOE DAT VOELT...???
Zo ga je toch niet met mensen om..?? Dat is toch niet normaal..??
Als ik muziek wil horen, zet ik de radio welaan, daar heb ikgeen HELP-desk voor 10 cent per minuut voor nodig...!!!
Een HELP-desk die niet HELPT.., want ze weten allemaal niet wat ze daar nou helemaal zitten te doen of hoe ze daar terecht zijn gekomen..!!
Ik heb het idee, dat die hele HELP-desk gewoon maar TWEE mensen zijn die zelfs tijdens het bellennog hun nageltjes zitten te lakken..
De telefoontikken lopen gewoon door en KASSA...!!! En dan gewoon en ASOCIAAL de verbinding verbreken...??? Ga je lekker...???
Waarom komt die naam in ALLE consumenten-programma's voor denk je..?? Omdat het zo goed en zo "vlekkeloos" gaat...??? HA...!!!
Nogmaals, lees de prikborden en de forums op internet want jouw eerste, en ENIGE "positieve" melding over die "stumperds", zal toch echt NIEMAND overtuigen of van gedachten doen veranderen.
Ze MISLEIDEN en chanteren klanten, beliegen klanten, bedriegen klanten maar kunnen TOTAAL, ABSOLUUT maar dan ook NIKS garanderen over hun producten...!!! Het enige waar je wel ZEKER van bent of kunt zijn is, dat er op tijd GELD wordt afgeschreven, dáár zijn ze zo rap mee..., dat hou je niet voor mogelijk...!!!
HET STINKT...!!!
Wat ik het ergste vind in AL deze forums en verhalen:
als iemand door rood rijdt, hoppa boete..; als iemand een blikje jat, hoppa.., knokpartij..; als je je iID-kaart niet bij je hebt, hoppa.., 50 euro..!! Maar deze "criminelen" met hun activiteiten en oplichterij en MISLEIDENDE reclame's, daar wordt door NIEMAND van de overheid ook maar iets tegen ondernomen, nee.., dat mag lekker allemaal en gewoon zijn gang BLIJVEN gaan..??
HOU TOCH A.U.B. OP...!!!
En die malloten zijn ook nog in de race om Versatel over te nemen..!!
Zie je het al voor je..?? Zie je het al gebeuren..?? Hahahahahaha....!!!
(zie hiervoor
www.webwereld.nl en zoek op "scarlet")
Ik hoop toch echt dat iemand hier een stokje voor steekt want de ramp- en zondvloed is niet meer te overzien..., ongelofelijk...!!!
Welterusten oftewel
"Toedeloe" Pffffffffffff................