LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
peter1251

Scarlet

Ongelezen bericht door peter1251 »

Heb mij laatst opgegeven bij een povider om mij aan te sluiten op ADSL.
Toen ik twee weken later op hun site ging kijken hoe het ervoor stond zag ik dat de aanvraag steeds werd geweigerd.
Dus ik bellen naar de klantenervice waarop ik te horen kreeg dat er al een provider ADSL op mijn lijn had gezet dus dat de aanvraag niet door kon gaan.
IK moest maar met KPN gaan bellen hoe dat zat want ik weet niet beter of ik heb al 4 jaar kabelinternet.
Dus bellen met de KPN na 37 minuten aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik te horen dat Scarlet een ADSL signaal op de lijn had gezet.
Ik vertelde dat ik geen abonnee van Scarlet was en of zij het signaal vn onze lijn af konden halen om de weg vrij te maken voor de provider van onze keuze.
Dit kan de KPN niet en ik dus gebeld met Scarlet.
Iedere keer een wachtrij dus voor de optie gekozen om teruggebeld te worden.
Echter na dit dus drie keer gedaan te hebben werd ik niet teruggebeld.
Dus een boos mailtje naar Scarlet met de vraag of ze het kunnen ophelderen.
Wat blijkt een paar maanden geleden zijn wij opgebeld en mijn vrouw vond het wel een goede gedachten om bij Scarlet te gaan maar onder voorbehoud dat ze het eerst met mij zou bespreken.
Ik vond het niet zo'n goed idee maar mijn vrouw vertelde mij dat er een brief zou komen met de aanmelding en dat we daarna nog 7 dagen de tijd hebben om te cancelen.
Dus wachten op de brief die dus niet kwam.
Wel een telefoontje van een monteur wanneer hij het modem kon komen plaatsen.
Nou wij willen geen Scarlet dus geen modem aub!
Oke prettige dag nog.
Nou Scarlet aan de lijn gehad en die geeft de volgende uitleg
Mijn vrouw heeft destijds ja gezegt via de telefoon en heeft niet gereageerd op de brief die we niet hebben gehad dus het signaal blijft er minimaal een jaar op zitten.
Maar wij willen geen Scarlet.........Tsja zo werkt het nu eenmaal
Maar wij betalen geen abbonementsgeld aan Scarlet....... maakt niet uit en u hoeft ook niet te betalen u gaat pas betalen als er een modem is geinstaleerd.
Maar ik wil het niet...... hoeft ook niet maar we halen geen signaal weg.
Kortom Scarlet belt stuurt geen brief en sluit je wel aan............ wij hebben wel een brief gestuurd maar kunnen er niks aan doen dat u die niet heeft ontvangen.
Kortom ik kom niet van ze af.....
Kan dit zomaar?????
Nog meer mensen met deze ervaring?

V. Ran

Re: Scarlet

Ongelezen bericht door V. Ran »

Hallo, Het lijkt de gang van zaken te zijn bij scarlet om je een brief te beloven die je niet krijgt en zij er niks aan kunnen doen dat jij die brief niet krijgt. Ondertusssen vraag ik me ernstig af of iemand uberhaubt ooit zo'n brief van Scarlet ontvangen heeft. Kijk ook maar eens bij alle andere scarlet forums.
Wel goed oppassen dat je geen incassobureau aan de deur krijgt voor het niet betalen van je abogeld...
Voor de rest: zegt het voort, zegt het voort...

telestress

Re: Scarlet

Ongelezen bericht door telestress »

Bij mij ongeveer hetzelfde. Leek mij ook wel iets. Geen gegevens thuis gekregen, helemaal niets. Ik had op tijd gereageerd om te anuleren, even gebeld, dat ik niets had gekregen en als ik niet exact weet waar ik aan vast zit, ga ik niet met deze firma in zee. Heb nu geen kastje van Scarlet in huis, je word wel door die lui van het kastje naar de muur gestuurd. Toch is de eerste termijn al afgeschreven en willen ze dat ik een dikke € 600,00 ga betalen, omdat ik niet op tijd geanuleerd heb. Behalve dat ze mijn oude telefoonnr. niet kunnen importeren (bellen met UPC), loopt daar alles langs elkaar af. Welkom bij het leed dat Scarlet heet! :oops:

Gesloten