LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Carel Bullens
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2006 17:00

Scarlet

Ongelezen bericht door Carel Bullens »

Scarlet is een waardeloze organisatie. Ik heb in februari 2005 Scarlet One aangevraagd. Tot op de dag van vandaag betaal ik nog steeds ook aan de KPN voor mijn Belbasis, heb ik sinds 18 juli door een fout bij Scarlet géén vaste telefoon meer. Al ruim anderhalf jaar een en al ellende. De afgelopen 3 weken heb ik 9 maal gebeld met de Klantenservice (steeds ruim 20 minuten á 30 cent) en niet één toezegging is door Scalet nagekomen. Ik heb stellig de indruk dat Scarlet probeert via handige telefooninstellingen zoveel mogelijk geld uit je zak te kloppen. Alle telefoontjes, brieven en faxen ten spijt, bij Scarlet is niemand thuis. Doe het niet, want op enig moment wordt je radeloos.....

lipafoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2006 01:50

Re: Scarlet

Ongelezen bericht door lipafoe »

wij hebben ook scarlet, en inmiddels ook opgezegt, jammer genoeg moeten we lid blijven tot april. Ik raad niemand maar dan ook niemand aan om lid te worden of te blijven van scarlet.
wij hebben ook maanden nog kosten aan kpn betaald, en toen we dat we verbinding via scarlet telefoon kregen was het een en al ellende. een krakerige verbinding jezelf en de andere kant dubbel horen of met echo, super irritant.
diverse keren gebeld kon allemaal geregeld worden, vraag me alleen af wanneer? Scarlet neem daar geen internet of wat dan ook het zijn oplichters eerste klas

lashy7
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2006 13:16

Re: Scarlet

Ongelezen bericht door lashy7 »

Ik ben vorig jaar maart er ook in getrapt om een abonnement te nemen bij Scarlet. Ik heb een modum gekregen en de mededeling dat mijn computer niet geschikt zou zijn.
Helaas deed mijn telefoon het ook niet meer toen ik het modum kreeg.
Deskundige erbij gehaald, zowel computer als telefoon ontvingen geen signaal van scarlet.
Dit is pas in augustus geactiveerd. Ik had inmiddels al heel veel (lang wachten) telefoontjes gepleegd en geen enkele toezegging van scarlet kwamen ze na.
Vervolgens brieven gemaild, gestuurd en gefaxt. Nooit een reactie.
Sinds januari met een advocaat bezig. Ik heb nooit wat ontvangen van Scarlet, behalve rekeningen. Ondertussen bleef Essent mij gewoon leveren, en ik hun natuurlijk ook betalen.
Ben nu bij één of ander malafide incassobureau terecht gekomen, intrum jusititia. Advocaat en ik blijven knokken.
Voor mijn part een rechtszaak, ik ga echt niet betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb!!!!

Gesloten