LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slim terug, hoe???????????????

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mien kadet
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 16:16

slim terug, hoe???????????????

Ongelezen bericht door mien kadet »

mijn moeder is gebeld door kpn, of ze een slim packet wilde aanschaffen was de vraag. na een tijdje werdt er gezegd dat je dan ook een computer moet hebben daarvoor maar dat heeft ze dus niet. dit was niet erg het kon zo zonder computer ook wel, dus heeft mijn moeder toegehapt en zo`n packet opgestuurd gekregen. maar nu heeft ze zich bedacht en moet hij weer terug omdat ze er dus niets aan heeft zonder die computer. maar nu de vraag hoe doen we dit?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: slim terug, hoe???????????????

Ongelezen bericht door Big-V »

U kunt ook gebruik maken van SlimBellen zonder computer. U kunt dan enkel (uiteraard) geen gebruik maken van internet, maar gezien uw moeder geen pc heeft, lijkt me dit geen probleem. De abonnementskosten zijn vrijwel gelijk aan die van een standaard KPN-abonnement, met als verschil dat u bij SlimBellen gratis belminuten krijgt.
Als u het pakket al in huis heeft is het overigens te laat om nog te annuleren.

Helmond
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:23

Re: slim terug, hoe???????????????

Ongelezen bericht door Helmond »

Er altijd nog een wettelijktermijn van bedenktijd.
Even KPN bellen en terug die hap.

batchie
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 mar 2007 15:18

Re: slim terug, hoe???????????????

Ongelezen bericht door batchie »

Inderdaad bij koop op afstand geld er een wettelijke bedenktermijn van 7 dagen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: slim terug, hoe???????????????

Ongelezen bericht door D1RK »

Als het Slim 500 is met die 8 uur gratis bellen vaste nummers, vele hebben de 1000 nodig van E24,95 en dan kunnen ze ons kinderen en kleinkinderen zelfs 16 uur lang lastig vallen met gratis gesprekken!

Dus dat ik uw grootste risico!

Met een oude PC gaan juist vele bejaarden zo voor het eerst online en mailen erg veel en maken digitale foto's met kleinkinderen in Canada en Australië.

Dus zo slecht is het niet!

Gesloten