Vorig jaar heb ik mijn abonnement van minimaal 1 jaar bij Strato opgezegd en volgens de Wet van Dam heb ik dan een opzegtermijn van 1 maand. Strato heeft een bevestiging gezonden dat zij mij voor de hun resterende termijn aan het contract houden. Ik heb hier niet op gereageerd.
Nu valt er na maanden een nota in de bus en houden zij vast aan hun resterende termijn. De opzegtermijn van 1 maand had ik moeten aangeven tijdens het gesprek zeggen ze.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Strato lapt de Wet van Dam aan zijn laars!
-
Consument uit 020
Re: Strato lapt de Wet van Dam aan zijn laars!
Dan maar een aangetekende brief er tegenaan gooien. Uw telefoontje is kennelijk niet voldoende geweest om op te zeggen en heeft u ook eigenlijk geen bewijs daarvan, helaas. Dus weer opzeggen en dan is het na een maand echt afgelopen. Hou wel uw afschriften in de gaten en anders (na die officiële maand) storneren. Succes. Lees op Google de klachten over Strato-hosting ervaringen. Meesten zijn content totdat...men het abonnement wil stoppen.
-
Consument uit 020
Na heel veel zoeken en wachten iemand aan de lijn gekregen. Ben toen een beetje boos geworden. Strato hield voet bij stuk dat ik de termijn moest uitzitten en ik gaf te kennen dat de Wet van Dam dwingend was en dat ik na mijn opzeggen nog maar 1 maand hoefde uit te dienen.
Enige tijd later kwam er een email binnen met een excuus.
Dat is fijn maar....email met excuus? Hoe serieus, echt, is het? Dus naar even wachten tot het echt verleden tijd is. Succes.Consument uit 020 schreef:Na heel veel zoeken en wachten iemand aan de lijn gekregen. Ben toen een beetje boos geworden. Strato hield voet bij stuk dat ik de termijn moest uitzitten en ik gaf te kennen dat de Wet van Dam dwingend was en dat ik na mijn opzeggen nog maar 1 maand hoefde uit te dienen.