LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile wil contract niet op zeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Draxter

T-Mobile wil contract niet op zeggen

Ongelezen bericht door Draxter »

Sinds 2 weken terug heb ik een sim only abbonement aangeschaft om onderweg gebruik te maken van het het internet. Nu bevalt mijn dit na enkele dagen totaal niet en wil ik het contract ontbinden. T-Mobile beweert nu dat dit niet mogelijk, omdat de 14 dagen zichttermijn al zijn verstreken.

Nu heb ik de simkaart pas afgelopen zaterdag ontvangen (7 dagen verstreken) maar aangezien ik het al een week daarvoor had besteld online wil T-Mobile mijn contract niet ontbinden. Als klant moet ik het toch ook uit kunnen proberen, afgelopen zaterdag heeft de postbode alle gegevens geregistreerd en is de simkaart daadwerkelijk geactiveerd!

Als particulier heb ik toch recht om het product te testen? Dit kon pas vanaf vorige week zaterdag, maar T-Mobile blijft zich vasthouden aan de online bestelling die een week daarvoor was geplaatst.

sylvesterb

Re: T-Mobile wil contract niet op zeggen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bij een dienst zoals een internet abonnement gaat de wettelijke bedenktermijn in op de dag dat je de overeenkomst bent aangegaan. Er is geen sprake van een " zichttermijn" maar van een bedenktermijn. Immers zit er geen verschil tussen internet en internet

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als particulier heb ik toch recht om het product te testen?
Nee, waarom denk je dat ?

prem

Ongelezen bericht door prem »

Draxter schreef:

Als particulier heb ik toch recht om het product te testen? Dit kon pas vanaf vorige week zaterdag, maar T-Mobile blijft zich vasthouden aan de online bestelling die een week daarvoor was geplaatst.
Neen niet bij een telefoonabonnement.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... op-afstand

Draxter

Het betreft hier een usb-sim/sim only voor een internet stick. Het werkt tevens niet naar behoren, dan zou T-Mobile op zijn minst toch voor een oplossing mogen zorgen!

prem

Ongelezen bericht door prem »

Wat mankeert er aan dan?

Draxter

prem schreef:Wat mankeert er aan dan?
Verbinding is niet optimaal of valt totaal helemaal weg, met als gevolg een een foutcode en opnieuw moeten verbinden. Met het bereik heeft het niets te maken, zit ook vaak buiten, daar lijkt mijn het bereik toch optimaal naar behoren te werken.

bprosman

daar lijkt mijn het bereik toch optimaal naar behoren te werken.
Ligt er maar net aan welke provider/netwerk je hebt.
Ik woon in best wel moderne wijk maar 3/4G (Vodafone) kan ik hier echt vergeten.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Draxter schreef:Het betreft hier een usb-sim/sim only voor een internet stick. Het werkt tevens niet naar behoren, dan zou T-Mobile op zijn minst toch voor een oplossing mogen zorgen!
En komt het door die dongle of door de SIM? Waar heb je de dongle gekocht?

Draxter

De dongel is van T-Mobile zelf en de sim is uiteraard ook van T-Mobile.
GJvdZ schreef:
Draxter schreef:Het betreft hier een usb-sim/sim only voor een internet stick. Het werkt tevens niet naar behoren, dan zou T-Mobile op zijn minst toch voor een oplossing mogen zorgen!
En komt het door die dongle of door de SIM? Waar heb je de dongle gekocht?

bprosman

Wat zegt T-Mobile over de klacht ? Je kunt het contract (nog) niet opzeggen omdat je simpelweg "niet tevreden" bent. Je kunt TM wel in gebreke stellen dat je een niet (goed) werkend product hebt.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Andere PC al geprobeerd?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Deze stappen al eens doorlopen?

Gesloten