LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Stapert
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 19:03

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Stapert »

Hoi Allemaal,

E.e.a. lijkt op gang te komen. Wel traag en niet conform mijn verzoek. maar ze hebben blijkbaar een beeindiging doorgevoerd. Niet conform de eis van de rechtbank maar per 2 juni a.s. De modem en docoder zijn door mij verzonden. Nu afwachten of ze conform de eis crediteren en het te veel betaalde terug geven.

Ik hoop straks te kunnen melden dat Tele2 heel veel fouten heeft gemaakt en tot de rechter aan toe gespeeld heeft, maar zijn verlies neemt en zaken netjes oplost. Wie weet laat Tele2 nog een andere kant zien!

Mike

Stapert
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 19:03

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Stapert »

:cry: Hoi Allemaal, Het is vechten tegen de molens. Ondanks dat de rechter mij in het gelijk heeft gesteld is het contract ruim een jaar lang doorgelopen. Okay, de webservice heeft voor elkaar dat ze nu het contract gestopt hebben, maar crediteren tot de werkelijke opzeg datum die de rechter heeft genoemd doen ze niet. Het lijkt er op dat de gang naar de rechter opnieuw gemaakt moet worden. Tele2 besteed in haar zaken weinig aandacht, ik raad dan ook aan Tele2 je te laten dagen en je zaak zelf goed voor te bereiden. Hoe meer mensen het doen, hoe minder geld ze over houden voor die irritante reclame. Goedkoop zijn ze, over de rug van anderen heen! :evil:

Irene-dh
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 18:07

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Irene-dh »

Bij deze wil ik tele2 webservice een pluim geven. In eerste instantie wist een monteur mij binnen 3 minuten bij binnenkomst in huis te vertellen dat een aansluiting van tele2 niet mogelijk zou zijn. Gevolg, hij nam alle benodigde spullen mee, rekening werd wel ingedient en diensten werden van mijn rekening afgeschreven.
Diverse telefoontjes aan tele2 gedaan wat niet het gewenste resultaat opleverde. Dit ondanks de steeds vriendelijk blijvende mensen aan de telefoon die echt hun best wel probeerde te doen maar eea niet leken te begrijpen!

Uiteindelijk na veel gezeur mijn beklach gedaan bij [email protected]
Mijn klacht werd direct opgepakt, serieus genomen en tot detail opgelost en begeleid!! Zelfs de dubbele ziggo abb kosten die nu zijn gemaakt werd door tele2 overgenomen!!
ben op dit moment zeer te spreken over tele2, vele in mijn omgeving zijn al door hen begeleid en geholpen en als je rustig je klacht uitlegt dan wordt je echt geholpen......

Irene

Stapert
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 19:03

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Stapert »

Beste Irene,

Goed dat jij ook jouw positieve verhaal weergeeft. Helaas heb ik niet dezelfde ervaring. Ik heb nu meermaals deze webservice een mail verzonden en daar komt geen reactie meer op.

Groet,

Mike

Gesloten