LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 bellen/internet storing

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
peregrinus

Tele2 bellen/internet storing

Ongelezen bericht door peregrinus »

Sinds 30 september opeens geen internet en bellen meer mogelijk. 1 Oktober maar bellen. Het modem leek goed te werken maar het Wifi-lampje knippert niet. Ook modem resetten werkt niet. Oplossen van dit probleem gaat 5-7 werkdagen duren!! Na 6 kalenderdagen een sms-je of ik wil bellen. Ik moet het modem resetten wat uiteraard (weer) niet helpt. De storing wordt nu overgedragen aan de "afdeling" technische storingen. Deze afdeling heeft doorlooptijd van 14-17 werkdagen !!!!!!!!!!!!! Een nieuw modem (het huidige is nog van Versatel, dus al jaren oud) willen ze niet vervangen. Dit zou nl. ook zo lang gaan duren. Ondertussen geen Netflix, niet thuiswerken, geen xbox live of playstation plus etc.
Hoe lang mag het duren voordat zo'n storing wordt opgelost. Volgens Tele2 dus 24 werkdagen.
Hoe kan ik dit proces versnellen, een nieuw abonnement aanvragen is bijna nog sneller geregeld.

berndv

Re: Tele2 bellen/internet storing

Ongelezen bericht door berndv »

peregrinus schreef:Sinds 30 september opeens geen internet en bellen meer mogelijk. 1 Oktober maar bellen. Het modem leek goed te werken maar het Wifi-lampje knippert niet. Ook modem resetten werkt niet. Oplossen van dit probleem gaat 5-7 werkdagen duren!! Na 6 kalenderdagen een sms-je of ik wil bellen. Ik moet het modem resetten wat uiteraard (weer) niet helpt. De storing wordt nu overgedragen aan de "afdeling" technische storingen. Deze afdeling heeft doorlooptijd van 14-17 werkdagen !!!!!!!!!!!!! Een nieuw modem (het huidige is nog van Versatel, dus al jaren oud) willen ze niet vervangen. Dit zou nl. ook zo lang gaan duren. Ondertussen geen Netflix, niet thuiswerken, geen xbox live of playstation plus etc.
Hoe lang mag het duren voordat zo'n storing wordt opgelost. Volgens Tele2 dus 24 werkdagen.
Hoe kan ik dit proces versnellen, een nieuw abonnement aanvragen is bijna nog sneller geregeld.
Vreemde verklaring van Tele2, het WiFi lampje heeft totaal niets te maken met bellen. Neem aan dat u ook niet kunt internetten met een kabel tussen uw modem een laptop/pc? Neem ook aan dat het modem al is gereset?

peregrinus

Bellen én internetten gaat niet. Nee inderdaad geen Wifi-lampje is geen Wifi signaal. Databundel van mij en familie gaat hard omlaag. Zoon kan ook geen schoolwerk meer on-line versturen zoals dat tegenwoordig gaat.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

peregrinus schreef:Bellen én internetten gaat niet. Nee inderdaad geen Wifi-lampje is geen Wifi signaal. Databundel van mij en familie gaat hard omlaag. Zoon kan ook geen schoolwerk meer on-line versturen zoals dat tegenwoordig gaat.
even naar de buren of familie gaan :)

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

peregrinus schreef:Bellen én internetten gaat niet. Nee inderdaad geen Wifi-lampje is geen Wifi signaal. Databundel van mij en familie gaat hard omlaag. Zoon kan ook geen schoolwerk meer on-line versturen zoals dat tegenwoordig gaat.
Zoon heeft een school waar internet is, als nood aan de man is. Als het niet aan het modem ligt, wat blijkbaar dus nog niet is vastgesteld(?) zou die niet vervangen hoeven worden.

peregrinus

Zaterdag 45 min. aan de lijn gehangen na eerst 30 min. in de wacht staan bij Tele2.
Ik hoef van Tele2 niet meer te bellen, de storing is in behandeling en kan nog 10-14 werkdagen duren !!
Er wordt niet verteld wat er aan de hand is. Wel dat het modem waarschijnlijk niet vervangen hoeft te worden. Zucht .... Straks maar een andere provider zoeken en dan eerst naar de doorlooptijd van storingen vragen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

peregrinus schreef:Zaterdag 45 min. aan de lijn gehangen na eerst 30 min. in de wacht staan bij Tele2.
Ik hoef van Tele2 niet meer te bellen, de storing is in behandeling en kan nog 10-14 werkdagen duren !!
Er wordt niet verteld wat er aan de hand is. Wel dat het modem waarschijnlijk niet vervangen hoeft te worden. Zucht .... Straks maar een andere provider zoeken en dan eerst naar de doorlooptijd van storingen vragen.

dus 15 minuten gebeld, mooi dat je eenn gratis nummer hebt

Gesloten