LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
samwisethebrave
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2006 17:28

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door samwisethebrave »

Ik lees met verbazing al deze klachten.

In december vorig jaar is bij mij Versatel Family compleet geinstalleerd.
De monteur was snel klaar en alles werkte perfect.

Daarna heb ik 2 maanden instabiele telefonie gehad.
Maar sinds het Tele2 heet is deze klacht verdwenen.

Kreeg toen de beruchte aanbieding om over te stappen naar Tele2 Compleet TV.
Ondanks dat het altijd gratis bellen daarmee veralt heb ik het toch gedaan.
21 april 2006 zou de boel geupgrade worden.
Maar die vrijdag gebeurde niets.
Ik dus zaterdag Tele2 bellen.
Door de telefoniste werd ik vrijwel direct doorverbinden naar de technische dienst.
Deze kon mij precies vertellen op welk tijdstip mijn snelheid omhoog zou gaan en wanneer de monteur in de centrale was etc.
Dit gebeurde precies zo als hij vertelde.
Alleen mijn decoder lag eruit waarvoor ik weer gebeld heb op 23 april.
Kreeg te horen dat er een storing was met opvoeren van nieuwe abonnees en de upgrades van bestaande.
Binnen 2 dagen zou het in orde zijn, en jawel ook dit gebeurde netjes.

Nu heb ik dus vanaf januari een perfecte teledonie, internet en TV verbinding.
Het enig probleem is dat bij mij sommige films op aanvraag niet werken, compleet verziekt beeld en geluid.
Omdat deze wel gerekend worden, heb ik maar weer gebeld.
Kreeg binen 1 minuut iemand aan de lijn.
Deze heeft mijn verbinding gecheckt en alles zag er goed uit.
Mijn snelheid ligt boven de 15 Mbit en geen storingen.
Ze heeft overlegd met een andere monteur, maar die had er ook nog nooit van gehoord.
TV kijken en radio en voetbal en sommige streams op aanvraag doen het wel.
Zij adviseerde mij toen om voorlopig geen films etc meer aan te vragen i.v.m. huurprijs per film die toch gerekend zou worden.
Ze heeft mijn klacht doorgegeven aan de technici en gaan proberen het probleem op te lossen.
Waarschijnlijk gaat er in de centrale of op de server iets mis met bepaalde signalen naar mij toe.

Maar zoals jullie zien heb ik niets om over te klagen.
Ik ben al jaren breedband klant vanaf zonnet naar versatel naar tele2.
En ik ben altijd vriendelijk geholpen en binnen de tijd die zij aangeven.

Downloaden gaat bij mij vaak met de volle 20Mbit dus dik 2 Mb/sec.
maar meestal boven de 15 Mbit en dus meer dan 1,5 Mb/sec.

Ik vind het dan ook vreemd dat er zoveel klachten zijn over Versatel/Tele2.
Maar als ik de meeste klachten lees ligt het meer bij stomme planningsfouten en teveel ingehuurd personeel bij tele2 dan de techniek.

Bij dezel wil ik jullie laten weten dan ondanks het hier goed werkt toch met jullie meeleef.
Succes allemaal!

ierse010
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2006 12:00

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door ierse010 »

werkt u bij tel2/ versatel?

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Inderdaad. Het ligt er te dik bovenop.
En met 20Mbit downloaden heb ik nog nergens gezien, dus ook vrij ongeloofwaardig.

En de door de helpdesk echt geholpen worden, ik betwijfel het.

Maar als het allemaal waar is dan zou ik maar gauw een staatslot kopen, want dan zul je wel meteen prijs hebben, want zoveel mazzel met T2, dan ben je wel een enorme geluksvogel.

KanarieHenk
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2006 20:41

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door KanarieHenk »

Hallo,

Helaas ben ik ook 1 van de velen met slechte ervaringen van Tele2.
Via de telefoon heb ik me aangemeld voor een tele2 Lite Compleet abonnement. Echter toen ik na een aantal weken de modem thuis kreeg gestuurd, schets mij tot verbazing dat ik een Vood 422 modem had ontvangen. (in het verleden veel problemen met een Vood gehad) Terwijl op het internet gemeld wordt dat je een Thompson modem zult ontvangen. Ik heb Tele 2 nu in het gebreke gesteld en deze brief aangegetekend verstuurd. Ik heb o.a. gemeld dat ik indien van te voren had geweten dat een Vood werd geleverd, ik geen overeenkomst met Tele2 zou aangaan. Tele2 had tot vrijdag 12 mei de tijd om te reageren (Brief was 1 mei verstuurd). Tot op heden geen reactie gehad. Wie weet nu hoe verder te handelen? Kan ik Tele2 aanklagen wegens wangedrag. Heb ik nu het recht om de overeenkomst te beëindigen? Kan Tele2 nu zomaar mijn telelijnen overnemen?

JarcodeJonge
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2006 17:10

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door JarcodeJonge »

Hallo

Ook ik heb het grote tele2 pakket

HELAAS!! wat een vervelend instelling is dat zeg
1. Slechte en trage service!
Mensen weten niet waar ze over praten en hebben geen enkel verstand van bijvoorbeeld alleen al de modem!
2. Mijn telefoon valt telkens weg
Eindelijk na 2 maand werkt mijn telefoon lijn van tele2 helemaal geweldig denk je dan eindelijk.
Maar wil je bellen valt om de 3 minuten 1 minuut je telefoon weg.

Wil je een nummer bellen duurt het 15 seconden voordat hij over gaat!

3. vervelend internet verbinding!
Wil je lekker interneten
je verbinding is slecht ook deze valt telkens uit. En je kunt niet eens lekker gamen om dat de verbinding slecht is!

4. Problemen met opzeggen kpn
Tele 2 heeft nu nog steeds niet ons nummer geactiveerd en dat na 3 maanden.

Van mij mag heel tele2 ontploffen want een mens heeft er toch nies aan! Het is 1 brok problemen en het zijn kosten jagers zo. Dit consern kan zijn producten eniet leveren.
En dan zijn ze trots dat ze 10 miljoen gebruikers hebben. Nou als dit bij elke gebruiker zo is (wat mij wel lijkt!) dan mot het consern zich de ogen uit de kop schamen! Dit is te slecht voor woorden!

Mijn slogen is tele2 weg er mee!


Dit mailtje is getypt nu ik 55 minuten zit te wachten op de helpdest omdat ik wederom eens problemen heb!!

Radar doe hier alsjeblieft wat aan want dit kan echt niet langer!

voor vragen:
[email protected]
product wat ik heb: tele2compleet lite

nouja compleet is het niet iig!

maddragon
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2006 18:26

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door maddragon »

omg,

al deze problemen klinken mij zo bekend in de oren ... en hier dacht ik dat ik de enige was die problemen had met zijn internet dat steeds wegvalt en na 5 maand nog geen telefoon via de vood modem.

1 grote meevaller die ik dan weer heb is dat er nog nooit geld van mijn rekening is afgegaan. Dus het kost mij tot op heden nog niets. Zodra hun hun afspraken nakomen houdt blijft dat ook zo.... Ik denk dat naast hun technische zooi ze ook dus een adminstratieve zooi hebben die in dit geval mij voordelig uitkomt, maar toch spijt dat mij wanadoo abo weg is.... 10x beter.

Maddy

JarcodeJonge
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2006 17:10

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door JarcodeJonge »

Ik heb gebeld naar tele2 met de volgende vragen

waarom heb ik om de 2 minuten als ik bel een uitvallende lijn?
Hoe kan het dat mijn internet uitvalt?
Hoe gaat het met de rekening als ik geen service of goed doende diensten heb?
Wanneer wordt mijn kpn nummer overgenomen?

De andworden van deze meneer van de Heide

waarom heb ik om de 2 minuten als ik bel een uitvallende lijn?
Dit komt omdat de ADSL verbinding dan niet te goed is. Dit kan komen door een tussen hangende router. Of het probleem ligt bij tele2.

Het probleem ligt dus bij tele2 heb ik geconstanteerd!

Hoe kan het dat mijn internet uitvalt?
Internet uitval gaf deze meneer de schuld aan de router. tele2 ondersteunt geen tussenhangende routers. Het kan werken maar het kan ook niet werken.

Ik heb die man gezegt dat het ook uitvalt als er geen router is. Dit is ook waar aangezien ik het getest heb!

Hoe gaat het met de rekening als ik geen service of goed doende diensten heb?

Als alles weer goed werkt dan kun je contact met tele2 opnemen en dan zullen alle overbodige kosten weer terug gestort worden.

Wanneer wordt mijn kpn nummer overgenomen?

Dit gebeurt zo snel mogelijk.

Ik wacht nu 3 maand ongeveer!

Tele2 heeft mij ook het stappenplan gegeven van het resetten van de modem! (vood422)

Het blijkt dus niet zo even simpel weg te gaan (zoals de meeste helpdesk medewerkers zeggen) Even op het knopje drukken 10 sec en dan doet hij het weer misschien moet u 30 minuten wachten.

het stappen plan is alsvolgt!
- De ADSL kabel uit de modem halen (dat is je telefoon lijn)
-Doe de modem uit
-Stop de ADSL kabel weer terug
- na 5 minuten te hebben gewacht doe de modem aan
- Als de modem aan staan moet je de modem direct resetten (doe dit door 10 - 15 sec de reset knop ingedrukt te houden)
- na 30 minuten wachten maximaal! Moet alles weer werken!

Ik heb deze meneer van der heide mijn complimenten gegeven van zijn sevice. Dit is het eerste persoon (na ongeveeer 75 keer bellen) die mij aardig (naar mijn gevoelens zijnde) serieus nam en goede andwoorden gaf!

Hierbij hoop ik dat je een beetje een beeld krijgt van wat mijn telefoon gesprek is geweest. Als je vragen hebt stel ze gerust. Ik denk dat ik onder tussen ook wel bij tele2 kan gaan werken als helpdesk medewerker.


groeten Jarco de Jonge

JarcodeJonge
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2006 17:10

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door JarcodeJonge »

tele2 heeft mij trouwens toegezegd dat over een maand alles opgelost is!!!

voor elke klant!

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door mediaservice »

Volgens mij was je beter af met Canal+(nu sport1\film 1) met live eredivisie dan hier!

Truth
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2006 12:14

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Truth »

Beste Bert,

ook ik ben vanaf november bezig met Tele2. Omdat we een bedrijf vanuit
thuissituatie hebben is het belangrijk dat we bereikbaar zijn.

Het heeft het nooit gedaan, internet vloog er na een minuut af, daarna 5
minuten niet, daarna weer wel enz enz. Telefonie deed het ook niet.

Vaak contact gezocht, afspraken gemaakt, modem ging kapot, nieuwe
aanvragen enz. En nu zitten we nog zonder. Ik heb geprobeerd om
toelichting te vragen, dit is niet gelukt. Ik heb mijn advocaat opdracht
gegeven om het contract te ontbinden. Dit duurt nu al vanaf maart omdat
Tele2 steeds vertraagt met zogenaamde onduidelijkheden. Nu is het contract
ontbonden. Echter, de kosten voor doorschakeling en dubbele abonnementen
gaan we nog verhalen op Tele2. Ook hier moeten we weer voor strijden.

DIt is mijn ervaring, ik denk dat dit forum veel soortgelijke verhalen heeft gekregen. Het helpt alleen als je met zwaar geschut op de proppen komt.

Bah, ik krijg een vieze smaak van die gasten.

tkorse
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:48

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door tkorse »

Op mijn vorige adres had ik een abonnement op Versatel Budget. 16 maart jl zou ik gaan verhuizen. Eind februari had ik telefonisch contact met Tele2 omdat ik op mijn nieuwe adres het pakket internet plus bellen wilde aansluiten. Om technische redenen moest ik eerst mijn oude pakket verhuizen en daarna het nieuwe pakket aanvragen. Enekel weken na mijn verhuizing lukte het niet om aansluiting te krijgen: het bleek dat mijn verhuizing niet doorgevoerd was. Opnieuw verhuizing doorgegeven en weer afwachten. Begin april is dat eindelijk gelukt, waarna ik het internet plus bellen probeerde aan te vragen. Na afwachten, bellen was dit ook niet gelukt. Uiteindelijk bleek er op mijn nieuwe adres geen dekking te zijn en moest ik Tele2 Compleet Lite aanvragen. 14 april is dit aangevraagd.
Brieven van Tele2 krijg ik genoeg: Rekeningen van mijn ADSL budget (die ik vanaf 16 maart niet meer kan gebruiken), een bevestiging dat ik met Tele2 kan bellen (nooit aangevraagd), maar geen bevestigingsbrief voor mijn nieuwe pakket. Om de paar dagen bel ik met Tele2 en krijg steeds te horen dat er technische problemen zijn, maar dat ik binnen enkele dagen een bevestigingsbrief zal krijgen.
Al met al zit ik al 3 maanden zonder internet, maar wordt er steeds automatisch geld van mijn rekening afgehaald.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als jullie enige pressie op Tele2 kunnen uitoefenen om ze eens tot actie te bewegen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Martin1976 »

bij het lezen van uw verhaal krijg ik een aantal flashbacks en heb ik een hoog deja vu gevoel. Hetzelfde meegemaakt met Tele2, geen internet, aan het lijntje worden gehouden door de klantenservice, adreswijzigingen die niet doorkomen, afspraken worden niet nagekomen en vooral: geen internet. En ondertussen natuurlijk maar blijven afschrijven van je rekening!

Er is al vele malen opgeroepen op dit forum op het bedrijf Tele2 eens aan de kaak te stellen, 'k denk niet dat dit gebeurd op de manier die wij willen. Een paar dagen geleden in het programma Kassa is er kort aandacht aan ze besteed maar de manier waarop dit bedrijf met z'n klanten om kan blijven gaan is ongelofelijk en verbijsterend.

Mijn tip: gewoon storneren met de afschrijvingen en ogenblikkelijk aangetekende brief versturen waarin je de hele handel opzegt en een goede provider uitzoeken. Zo gauw mogelijk breken met die gasten!

hdvvv
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door hdvvv »

wat een drama !!! Ik ben al 3 maanden aan het vechten om de dienst die ik heb gekocht van hun , ook daawerkelijk te krijgen. Tientallen malen gebeld, niets helpt .....
Hier is de kluit, daar is het riet mijnheer !!!

Ik heb 3 dagen geleden mijn kontrakt opgezegd wegens wanprestatie !
Althans, ik ga ervan uit dat het door Tele2 wordt ontbonden , ZONDER KOSTEN !!!
Geen internet, te lage downloadsnelheid, telefoon valt uit , nummerportering al 3 maanden onderweg....

Ik ben benieuwd, als men binnen een week niet reageerd, zet ik een advocaat in. Ik ben het zat !!!

guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Mijn ervaring met Tele 2 was ook dramatisch.

Zelfs opzeggen gaat niet goed bij Tele2:

Eerst had ik een Aangetekende brief gestuurd, waarin ze drie weken de tijd kregen om e.e.a. werkend te krijgen.
Na die drie weken heb ik een Aangetekende brief gestuurd, met daarin de mededeling dat ik het contract had ontbonden i.v.m. wanprestatie:
Reactie: de incasso ging gewoon door..... en ik kreeg een brief dat Versatel was overgenomen door Tele 2.
Na een persoonlijk bezoek aan Tele 2 werd pas na zeer lang aandringen van mij uiteindelijk "uit coulance" het contract beëindigd.
Ik moest nog wel twee weken wachten, maar toen kon ik dan eindelijk naar een betrouwbare provider: KPN

Uit kwaadheid heb ik de website http://www.tele2nee.nl opgericht; ik hoop van harte dat ze dankzij die website vele klanten mislopen, want de ellende van internet en telefonie met Tele 2 wens ik niemand toe.[/url]

ierse010
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2006 12:00

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door ierse010 »

Hier nog even een update op mijn vorige post, ben 3 maanden bezig geweest om mijn Tele2 TV te behouden en het is ze niet gelukt:

ZIT NU ZONDER TV!

WAT MOET JE IN HEMELSNAAM DOEN ALS KLANT?

Ik heb Versatel Family Compleet. Hier zit TOT 31 mei televisie bij. Toen ik de aansluiting kreeg heb ik mijn Casema kabel maar de deur uit gedaan, kwaliteit Versatel tv was veel beter!

28 maart: Ik krijg een nieuwsbrief: tv gaat uit pakket vanaf 31 mei, MAAR ik kan upgraden naar tele2 Compleet TV voor vrijwel dezelfde kosten, alleen mijn bel abonnement is niet meer afgekocht. Mijn snelheid zou omhoog gaan van 4 MBit naar 20 MBit en mijn TV zou ik dan kunnen behouden. Dit alle zal mij 39 euro per maand gaan kosten voor de eerste 6 maanden. Hierna gaan de kosten naar 44,95. Dus ik vul het webformulier in en meld me aan voor de upgrade.

3 april: Ik dacht laat ik even checken of mijn order wel is doorgekomen. Volgens de KS is er niks doorgekomen, ik moet een order inspreken die wordt opgenomen op een bandje bij 0800 1602. Het wordt opgenomen op een bandje om er voor te zorgen 'dat er geen orders verloren gaan'

10 april: Even checken of order is doorgekomen? KS: nee! Weer een bandje inspreken op 0800 1602

14 april: Toch even checken (ik vertrouwde het niet) En KS verteld me dat er helaas niets is doorgekomen van de order. Of ik weer even een bandje wil inspreken begeleid door medewerker op 0800 1602. Deze medewerker ziet dat er enorme fouten zijn gemaakt hiervoor en verzekerd mij dat alles nu goed zit en ik me geen zorgen meer hoef te maken.

17 april: Even checken weer (niks gehoord) Er is helaas niks doorgekomen, of ik weer een bandje wil inspreken op 0800 1602. Waarom ook niet, heb het pas 3 keer gedaan. Maar ik ben ook erg blij dat de sales medewerker mij een hart onder de riem steekt door te zeggen: "laten we allebei hopen dat het deze keer wel goed gaat..."

23 april: KS bellen om te checken. Er is helaas niks doorgevoerd meneer. De medewerker vraagt de status na en raad me aan een webform in te vullen of opnieuw een bandje in te spreken op 0800 1602. Dit ga ik niet nog een keer doen. Ik heb een gesprek over de organsatie structuur van Tele2 en hoe het toch kan dat ze niks willen verkopen. De medewerker verstuurd een bericht naar de sales afdeling met hierin iets dergelijks als: "willen jullie de bandjes gaan zoeken?".

25 april: Checken bij KS. Ze zijn er mee bezig meneer. Oh uw order heeft wel een HEEL vreemde status, er is iets blijven hangen... De voicelogs zijn weg zie ik, ik denk dat u 0800 1602 moet bellen om de order opnieuw door te voeren. Dit ging ik niet doen en toen ik dat liet weten en de geschiedenis van deze order uitlegde, waren de voicelogs ineens weer boven water..?

1 mei: Checken status bij KS. "Goed dat u ons belt mijnheer". "We zitten namelijk te wachten op een toestemming van u om de telefoon lijn te wijzigen in een nieuw abonnement" Ik vertel het vrouwtje dat deze toestemming al 4 of 5 keer op band is opgenomen maar er hierbij weer toestemming voor geef. De medewerker verzekert me dat dit de laatste handeling is alvorens de upgrade plaats kan vinden en ik dus vanaf 31 mei NIET zonder TV zit. Jipie!

9 mei: Toch even checken want ik heb geen post gezien van de upgrade nog. ER IS NIETS GEBEURD! Medewerker raad mij eerst aan om de upgrade opnieuw in te vullen op het web omdat alles dan vast wat sneller zal gaan. "Of wat nog sneller gaat is hetvolgende meneer: u belt gewoon 0800 1602 en een medewerker zal met u een order in het systeem zetten" NEE! De KS medewerker gaat toch even kijken in mijn gegevens en ziet dat er een toestemming voor de omzetting van een lijn niet is doorgevoerd door de vorige persoon die ik sprak. Ze gaat dit alsnog doorgeven en alles moet goedkomen.

10 mei: Direct weer checken. De aanvraag van gisteren ging toch fout. Ligt nu bij een andere afdeling. Ik stuur een bericht naar die afdeling om het in werking te zetten (?)

12 mei KS: “U moet nog even wachten meneer” Nog even nagevraagd dat alles goed zit met de TV aansluiting en ik niet wordt afgesloten, dit is geen probleem.

15 mei: Ik wordt doorverbonden met een andere afdeling, persoon zegt dat het vreemd is allemaal, ,aar het is in behandeling en het komt allemaal goed.

19 mei: ALLE ORDERS ZIJN VERDWENEN!? De persoon van de klantenservice stuurt een mailtje naar Sales.

22 mei: Het is in behandeling?? Nog even geduld aub.

26 mei: Het is behandeling, ik hoef me geen zorgen te maken dat ik zonder TV kom te zitten.

30 mei: Ik bel dat ik nog steeds geen bevestiging van een update heb gehad. Ik hoef me geen zorgen te maken en niets te doen, deze brief krijg ik vanzelf; de mevrouw verzekerd mij dat er niets met mijn TV aansluiting gebeurt.

3 juni Televisie ligt eruit…

vissersvisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2006 13:26

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door vissersvisje »

ik het echt gehad met tele 2.

wij hebben sinds vorige maand tele 2 compleet. en toen begon de ellende. het komt er op neer we hebben nog geen 1 week internet en telefoon gehad. op dit moment liggen we eruit met de telefoon. je wordt er helemaal chago van.

de klantenservice van tele2 geven je totaal geen goede informatie om het probleem op te lossen. iedere keer hebben ze een smoes dat er onderhoud is gepleegd met als gevolg dat we zonder telefoon en internet zitten.

heeft er iemand een tip wie je nou eigenlijk het beste kan aanspreken daar bij tele 2?

groetjes
vissersvisje

ierse010
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2006 12:00

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door ierse010 »

advies: Mail de directeur

zie www.tele2nee.nl

BertVR
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2006 15:56

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door BertVR »

Als aanvulling op mijn bericht van februarie kan ik jullie melden dat ik na erg veel e-mails en aangetekende brieven op 9 juni eindelijk een e-mail kreeg van tele 2 waarin ze vermelde dat de incasso vordering bij Intrum Justitie ingetrokken was, alle open staande nota's zijn afgesloten en dat mijn contract is ontbonden. Het heeft even geduurd, maar het lijkt er nu toch echt op dat ik er vanaf ben. Gr Bert

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Ulbe »

Gefeliciteerd Bert!,

Print de formulieren even uit en bewaar ze in een mapje!,

We weten hoe Tele2 met haar klanten omgaat!, :x

De Administratie is daar zwaar ziek, en de klant is er helaas de dupe van!,

Wanneer je alsnog wordt "aangevallen" door Tele2, kun je ze wat onder de neus schuiven,

Ook de e-mails bewaren!, als je wat op schrift hebt, sta je stukken sterker wanneer ze weer beginnen te zeuren!,

vriendelijke groeten,

Ulbe.

BertVR
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2006 15:56

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door BertVR »

Hi Ulbe en anderen.
Ongeveer een uurtje na het plaatsen van mijn vorige bericht werd de post bezorgt...... Brief van Intrum Justitia. Wel is het goed mogelijk dat zaken elkaar gepasseerd hebben, dus dat alles toch wel goed komt. Ik heb van alle communicatie met Tele 2 een overzicht gemaakt. Alles uitgeprint, en ook de telefoon gesprekken genoteerd. Gr Bert

Gesloten