Zal van een lang verhaal een korte maken.
Sinds maart ben ik verhuisd, ik heb bijtijds Telfort internet benaderd dat ik ga verhuizen.Geen probleem, het zou alleen 4 weken duren voordat ik op mijn nieuwe adres verbinding zou krijgen. Jammer van een maand abonnement kosten, maar dit blijkt normaal te zijn.
Na 4 weken blij in mijn nieuwe huis te zitten, dacht ik bij mezelf, ik ga internet eens proberen op te starten... helaas geen verbinding. Zal zeker te vroeg zijn geweest dacht ik. Een week later trachtte ik het nog eens, helaas weer geen verbinding. Ik denk ik bel eens met ze op het wel bekende 0900 nummer, na wat minuten krijg ik iemand aan de lijn. Deze meneer stelde mij wat vragen, waarna ik er achterkwam dat de gegevens van mijn nieuwe adres niet goed waren door gekomen, zij hadden twee hoog doorgekregen i.p.v. 3 hoog, foutje kan gebeuren dacht ik. Binnen 5 werkdagen zou ik internet moeten hebben.
Na 10 dagen dacht ik dat duurt wel erg lang, dus ik weer bellen.
Oh sorry meneer het is niet goed in ons systeem gewijzigd u woont bij ons op 2 hoog. Wederom zou het 5 werkdagen duren om een internet verbinding op 3 hoog te krijgen.
Na een dag of 7 had ik nog steeds geen internet...
Mijn nagels begonnen al flink rood te worden.
Wij leven nu in de maand mei.
Na twee maanden bellen en samen met telfort zoeken waar eventueel het probleem zou kunnen liggen, krijg een knuppeltje aan de lijn die mij vriendelijk ahum verzoekt om even bij mijn buren aan te kloppen en te vragen of ik hun modem kon lenen, zodat telfort kan vastleggen of het eventueel aan de modem zou kunnen liggen. Vreemd want deze heeft 3 jaar prima gewerkt.
Maar apparaten kunnen stuk gaan.
Een ander modem aansluiten was lastiger dan ik dacht omdat iedereen in mijn omgeving wel over een modem beschikt, maar helaas niet van de installatie cd's. Dus werd mi verzocht om op internet [dat ik niet heb] drivers te downloaden van het type modem... Hoe? ik ben geen internet held.
Ik weer met het 0900 nummer bellen. Verhaal voor de 30ste keer uit moeten leggen [dit wat echt op een gegeven moment op je zenuwen gaat werken], het probleem uitleggen over andermans modem. Meneer van Telfort wilde geen monteur naar ons toesturen totdat wij een ander modem hadden aangesloten, want het traject van een monteur kon lang op zicht laten wachten...
U allen zal wel begrijpen dat je moedeloos wordt en steeds geïrriteerder telfort gaat benaderen, dit helpt ook niet omdat je als boeman wordt gezien.
Iemand die niet mee wil werken.
Het is nu Juli en ik heb tot op de dag van vandaag geen internet verbinding, ik wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd.
Tot op heden is er geen monteur bij ons langsgekomen, geen oplossing voor de toekomst, maandelijks geld moeten betalen en het niet terug kunnen boeken.
Geen contractbreuk.. niets! Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet..
heeft iemand een oplossing?
HELP!